lørdag 3. oktober 2009

En greie :]

Sjekk ka eg fant på AnneLene sin blogg ;p
Så ho hadde fonne på Kristin sin blogg x']
Haha ,, ;p

Ti "Hva":1. Hva var det første du tenkte på når du våknet? Kem va da ? (Eg fekk meld)
2. Hva gjorde du i går kveld? -Ingenting, eg såv .. :]
Hva er den viktigste delen i livet ditt? -Venner og familien min ;*<33
4. Hva skulle du egentlig gjort nå?- Rydda? (a'
5. Hva var det siste du gråt over? - Hmm.. ojjdå?
6. Hva får deg alltid i bedre humør når du er lei deg? - Vennene mine<3
8. Hva er den viktigste tingen du ser etter, hos andre? - Om eg kan tola på dei..
9. Hva er du bekymret for? - Alt for masse ..
10. Hva ser du mest fram til denne uken? - Stord på torsdag ? :]

Ni "Har du noen gang":
1. Har du noen gang likt noen som hadde kjæreste? - Ja
2. Har du noen gang fått hjertet ditt knust? - Jadda..
4. Har du noen gang vært i et annet land? - JeppJepp ;:]
5. Har du noen gang gjort noe utrolig dumt? - Emh,Ja?
6. Har du noen gang blitt baksnakket av en venn? - Ja !
7. Har du noen gang hatt purken etter deg? - Nei (h)
8. Har du noen gang holdt på med/vært sammen med noen som var yngre enn deg? - Mhm :)
9. Har du noen gang lest en hel bok på en dag? - Ja :]

Åtte "Hvem":
1. Hvem var den siste personen du så? Mamma ;p
2. Hvem var den siste personen du kyssa? Magnus ;p
Hvem var den siste personen du sendte sms til? Kristin :]
4. Hvem var den siste personen som ringte deg ? Mamma ^^5.
Hvem var din første forelskelse? Ingen komentar ;p
6. Hvem var den siste personen som sendte sms til deg? - Kristin ;pp
7. Hvem var den siste personen som freaka deg ut? Magnus?
8. Hvem ga du klem til sist? Kristin trur eg x']

Sju "Hvor":
1. Hvor bor din(e) nærmeste venn(er)? Bort der, og opp sånn, og bortøve der.. så ner ein vei :]
2. Hvor dro du sist gang noe sted? Flatoo ;p
3. Hvor hang du sist? Husnes?
4. Hvor har du gått på skole? Skarveland og HUS ;]
5. Hvor liker du mest å være? - Blandt gode venner <33
6. Hvor sov du i natt? I sengo mi :]]
7. Hvor skal du i mårra? Ingenplass?

Seks "Når":
1. Når var sist du så mora di? To sek? ;p..
2. Når var sist du så faren din? Emh, igår?
3. Når pynta du deg sist? Vettkje heilt?
4. Når gråt du sist? Ingen komentar .. ;p
5. Når gikk du sist på kino, og med hvem? Emh,Emh, Når "Snarveien" gikk, med Magnus og Rosa ;]]
6. Når hørte du på musikk sist? Hørre på musikk no ;]

Fem "Random"
1. Liker du noen nå? Ja :)
2. Liker han/henne deg og? Ja :)
3. Ønsker du noen gang at du var en annen? Ja, all the time ._.
4. Kjenner du muffinsmannen? Always ; D
5. Skremmer fremtiden deg? Litt,..

Fire "Hvorfor":
1. Hvorfor er du venn med de du er det med? Fordi, dei er heilt fantastiske og eg er utroooleg gla i dei <3
2. Hvorfor skaffa du deg nettby? Husker kje ._.
3. Hvorfor kalte foreldrene dine deg det du heter? Fordi, da bare va sånn ;p
4. Hvorfor gjør du denne greia? - Fordi eg tenkte du konne lesa han? :]

Tre "Hvis":
1. Hvis du kunne ha en superkraft, hva skulle det vært? Å vera usyneleg ._.
2. Hvis du kunne gå tilbake i tid og forandre en ting, hva ville det vært? Ganske mye skal jeg si deg !!
3. Hvis du var strandet på en øde øy alene og kunne ha med deg EN ting, hva ville det vært? En venn : D <33

To "Ville du":
1. Prøvd på nytt med en gutt/jente, om han/henne hadde spurt? Det spørst..
2. Barbere huet for å beholde en du elsker? Får jeg bruke parykk da (a'??

Et siste spørsmål:
1. Er du fornøyd med livet ditt sånn det er nå? Ja ;]]

Love 2 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar