mandag 12. oktober 2009

Blogg STOPP!

Heisann,


Beklager, men eg skal ha blogg stopp..

Eg trenger litt tid til og tenka, og da er liksom nåken av vennene mine så ikkje liker at eg skriver om dei.. Så då blir da litt vanskeleg?



Dessuten, eg føler at eg kje har nåkk motivasjon til og blogga..
også, er da liksom litt masse så skjer i livet mitt no, så eg trenger tid til og fordøya alt..
Så då er da liksom kje så greit at alle skal konna lesa ka så skjer i livet mitt, fordi eg liker og gje litt av megsjøl, men da kan eg kje nett no..




Eg vettkje heilt kor lenge detta kommer til og vara, kansje til i måro.. Eller kansje ut veko?
Da er da ingen så veit..
Men, uansett.. SÅ KOMMER EG TILBAKE!


Og, i slutten av veko (Dvs. fredag-søndag) skal eg ha inn eit innlegg om kossen Blogg'stoppen har gått ; D



Vist da går så lenge då.. Haha x']



Da hadde vert såå likt meg, vist eg kommer innpå imåro og bare "Nei, altsåå, eg kjeda meg sånn, så eg ville bare blogga litt, så blogg'stoppen blei ikkje nåke av ; D "
Haha, off.. då ler eg x']



Men, altså..
Nett no, så blir da null blogging ;]





Fake a smile ;]]

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar