torsdag 8. oktober 2009

Hmm.. Spørsmålsrunde?

Heisann, eg sitter her og vurdere om eg skal kjøra igang spørsmålsrunde igjen..
Men, eg vettkje heilt ;p
Nåken så føler for spørsmålsrunde?
Hm..

Kansje, okeij, det kommer .. Enten denna eller nesteveka :]
Så, bare finn på nåken spørsmål :]


Hihi,. Ellers, såå .. ja :]



Nåkk eit bilde av håret mitt, nå er da tørt, men da er ikkje stritta eller nåken verdens ting..
Også gadda eg kje og fiksa da, så da er "redigert" i Paint.. såå (a'
Ehh.. Suuper proft ; D




Også, her er eit av bildene me tok, når me var hos Hanne ; D
Hehe, da blir større om du trøkker på da ;]
Også, ja da er meg , og ja eg har lilla hår :]
Og, ja kjolen er litt hemma, fordi eg måtte redigera vekk Hanne, fordi ho satt sånn halveis på da bilde ;p
Haha, x']
Jaja (a'

Ka du sei, kult? :]


Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar