onsdag 28. oktober 2009

Statestikken lyger ikkje <3

Heisann, no sku eg bare legga innpå ein komentar på Hanne sin blogg, så då måtte eg logga på her, så då kunne eg likagodt bare hiva innpå eit innleg ;D

Hihi, eg har vertfall skifta øve til blogg.no..
Så då veit alle da, og no såg eg på statestikken min.. Loock!
Så siste 30 dagar har da vert 272 folk innpå, og 263 av dei har vert innpå sista veko ! ;D
Hihi, da er litt gøy :]
Selfølgeleg så jobber eg med og få lesartalet opp!
Men, da er jo kje barebare ;]]
Men, eg er storfornøyd med da eg har no, altså.. til no, idag,, har eg 8 lesara(12 sidevisninger) og da høgaste er 47 lesara( 83 sidevisninger) ;D
Så, eg er egentleg ganske fornøyd :]
Fordi, eg er liksom ikkje Voe, eg har jo egentleg ingenting og blogga om :L
MenMen, me love it <3

Også, jo, eg er slutta med dagens farge, pga blogg.no er litt hemma ._.
Men, eg liker meg faktisk på blogg.no..
Men eg føler eg skriver myke lettare, og bedre på blogspot, da er liksomlitt meri stress, og litt kortare innlegg og alt muleg på blogg.no..
Eg får fa liksom ikkje til! ;o
Herk ._.
MenMen, så eg skifter kansje tilbake her.. IGJEN!
Men, da blir så teit..
Herregud,,
Eg har kje blogga på blogg.no i ei veka endo!
Så, eg skal ikkje da..
Eg skal blogga i vertfall ein måne..
Så får me sjå (a)
Love 4 you
-Bente
Ps : Link til blogg.no bloggen min *Link*

1 kommentar:

  1. Hei! Denne kommentaren blir sendt til deg ettersom du sa du ønsket en blogganmeldelse på bloggen min (uansett om du har fått en "bling" fra før eller fortsatt venter på vurdering).

    Jeg vil veldig gjerne anmelde din blogg! MEN det er nå snart ett tusen bloggere som har skrevet til meg og bedt om anmeldelse, derfor må jeg sile ut dem som virkelig vil ha en ærlig vurdering av sin blogg.

    Du kan gå inn på min "blogg anmeldelse" side på bloggen min og lese i toppen av innlegget hva som skal til for at DIN blogg får en vurdering :) Ville bare si ifra, beklager såå mye for "spam", og for all del IKKE tenk på at du trenger å svare denne kommentaren! Ha en flott søndag! :D

    SvarSlett