onsdag 14. oktober 2009

Aoo ._.

Heisann,, no sitter eg her nåkkeingang ;p

Hehe, eg skal kje skrive så masse, fordi , eg har nemleg vondt i hode ._.

Eg klarte og få ei skapdør i bakhåve.. Weey.. ._.

Eg har blåveis på hako, og eg har foresten fleire tonn med leksa..
Er kje livet mitt fantastisk? ;D

Joda,, eg elsker da.. *sarkasme*
Eller, eg er jo gla i og leva, tenk på alt eg kje hadde fått gjort vist eg va dø..
Liksom, hallo ._.
Da går kje an ;]
Men, nett no , er eg litt iritert på livet mitt ._.

Eller , kje direkte på livet, men på alle uhellene så treffer meg , i livet mitt.. x']
Nå virke eg sytete.. men, eg må nesten då låv til og syta pittelitt når sånne ting så detta skjer?
Jo , da syntest eg virkeleg ; D

Bilde av hako mi i innlegget nedforbi btw ; D

Love 4 you
-Bente

Ps : Spørsmålsrunden forsetter, du kan stille spørsmål i alle innleggene mine!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar