onsdag 7. oktober 2009

Heilt klart for og bli herpa :]

Heisann :]

No sitter eg og finner reiseruta til imåro :]
Også har eg hatt hårkur i håret, også har eg dyynka da i balsam :]
Så nå er da klart til og bli herpa imåro :]
Dvs, eg skal til frisøren ; D
Og då skal eg farga/lystona da, og da tar jo så sjuuukt på håret, så eg tenkte at eg sku vera litt snill med da idag :]
Hihi :]

Ellers, så har eg sett gjennom alle bildene me har tatt idag, og da er nåken meget gode ; D
Hihi, eg ler x']
Også, legger eg ut da eina me tok sist gang, fordi da har Hanne lakt ut, så då kan eg og legga da ut (a'
Haha x']


Haha, vi er litt geniale? :]
.
Ellers, så egentleg ingenting :]
.
Eg har fått dilla på "Dead By April - Sorry For Everything" pga, MAgnus,TuusenTakk ._.
MenMen, hør? ; D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar