tirsdag 20. oktober 2009

Aoo! ._.

Heisann :D

Idag har eg vert ganske uheldig, faktisk..
Eg har blitt smelt i ei dør, så eg snubla , også trynte eg mens halve niende og heile tiende såg på ..
Eg blir så glaa! ._.

Fitta!!

Ellers, så klarte eg og slå håve i golvet, jævleg hardt golv igrunn ;p
Også, etterpå så klarte eg og slå meg i ei gjernstang, fordi Visse personar løfta meg .. *shame on you*

Også, klarte eg og knekka eina naglo, og jadda, ikkje b are knekka, men KNEKKA!
Årh, eg HATER da..
Så no har eg hatt på negleforsterkar, også filt vekk alle kantane på den "knekte" delen.. ._.
Dvs, ho datt kje av, ho ble bare reve ca 3\4 delar av ;p

Du ser da nesten ikkje då, men du ser at den kvite delen på naglo er altfor langt oppe..
Også, ser du at han er usansyneleg skeiv ;p
Også, ser du at han stopper 3/4 innpå naglo :]
Såh, ja ;p
Får håpa at ho fikser seg igjen ._.
Ho pleier egentleg ikkje og gjera da når ho er knokke/reve så masse så 3/4..
Men, da går jo an og håpa.. ;D
Litt stress då, fordi eg må vera så forsikti med ho ._.
Arg x']
Hihi, men ellers så har dagen vert ganske grei ;D
Vi såg på eit teaterstykke i siste time, eg likte da :]
Da va litt kjekt ;D
Da va mangen så kjeda seg då,, men eg likte da :]]
Da handla om ein gut fra Bosnia.. Så va med i krigen, også feria han bursdagen sin, også, nåke med dei to folkene, også masse sånn drit..
Da er vanskeleg og forklara, da va vertfall eit bra stykke :]
Og ganske bra efekter ;p
Eller, liksom.. dei va flinke og bruka lys, og sånt ; D
Men, altså .. no må eg gå ;pp
Dagens farge er blå, fordi eg kjøpte meg ein blå genser, igår ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar