onsdag 14. oktober 2009

*momle*

Halloys, no har eg akkuratt kommet heim fra skulen, og er litt mindre gla, kan du sei :]


Og veit du kvifor?
Joda.. Fordi i siste time, så spelte me innebandy, nåke eg vanlegvis liker og spela..
Meen, idag, så klarte ein dud *Nevner kje navn* og skyta innebandy'ballen i tryne på meg..


Så først i hako, så eg beit meg i strengen, så i nasoo ._.
Wooho.. og SÅNN ser hako mi ut no --,




NomNomNom ._.


Fy faen, eg er "mindre gla" dvs, eg er sur ._.


Sååh..
Men, me fekk tilbake RLE'prøven i første time idag, og eg fekk 5'ar ;D
Eg er stolt :D

Hihi, på lekseprøven me hadde om detta temaet her, hadde eg 1 poeng, dvs.. 1'ar ;P

HaHaHaHa, offda x']


Men,Men,Ja,Ja :]]


Dagens farge er lilla, fordi eg har ein blåveis i tryne ._.
Love 4 you
-Bente



Ps: Spørsmålsrunden forsetter, du kan stille spørsmål på alle innleggene mine ;D

1 kommentar: