søndag 30. august 2009

Utslitt ; o

Heisann, no sitter eg her og slapper litt av, endeleg..
Eg har vert oppe siden kl 09:10 fordi då fikk eg ikkje såva lenger -_-"
Jaja, så spiste eg frukost og greier, så kl 12:30 ca, så for eg og pappa ut og jagde sauer, eller me fekk dei inn, så vegde me dei, så heiv med ut dei som kje sku slaktast, så tok me dei så sku slaktast opp på traktoren.

Etterpå så gikk eg heim, også dysja eg :]

Såå, lagde eg mat,rydda opp etter mat, tok utav oppvaskmaskinen, lagde varm saft til mamma, tok inni oppvaskmaskinen og sette den på, så rydda eg litt meir på kjøkene..
Utslitt, eg er sjuk og eg har gjort alt da drite idag o.o"
Eg klare jo netsåvidt og gå opp trappo uten og få pusteproblemar, sku trodd eg hadde koools o.o"
Men , da har eg altså ikkje då.. ;]

Hehe, jaja :]
Jo, eg skal legga ut ein film ting, fordi eg er hekta på den sangen:D

Høør? ;]


Hihi, eg liker den :]

Jaja, dagens farge er kvit, fordi me har sendt masse av sauene våres til slakataren i dag.
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar