tirsdag 25. august 2009

Lekseer, ; o

Heisann, no sitter eg her og skal bare slenge inn eit ganske kort innlegg ;D

Hehe, eg har akkuratt kommet heim fra skulen , også har eg spist litt :]
No skal eg gjera leksa ;o
Off.. -.-"
Også var eg og skjekka horoskopet mitt

Ukens Horoskop for Tvillingene:
Uke 35
Gode dager:0 Krevende dager: 24. 27. 29.

En uke du må trå litt ekstra til om du skal få gjort alt. Du får liksom ikke noe gratis. Men så lenge du greier å holde balansen og har rett kurs, kommer du vel i havn. Du har en fin egenskap i at du kan se ting fra to sider. Du er den perfekte megleren for å skape fred og harmoni i dine omgivelser.

Ojjda, ingen gode dager ;o
Off-_-"
Så i går , torsdag og lørdag er krevande dagar ;o
Off, lørdag, som krevande dag?
Ka kan detta bety? ;o
Da låver kje bra o.o"

Haha, jaja, også dagsgoroskopet da ;]

Dagens Horoskop for Tvillingene: 25.08.09 Det er noe på spill i et vennskap eller en gruppe som forvirrer deg. Du kan være helt sikker på at det er mer under overflaten.

Det virka heller ikkje så bra ;o
Liksom, nåken vil svikta meg, på ein måte?
Og eg føler meg faktisk ganske forvirra, då detta låver ikkje bra ;o

Okeij, nå hørest eg veldig overtruisk ut .. Men, eg lar ikkje horoskopet styre livet mitt eller nåke, bare så du veit da;D
Da er liksom bare for gøy + da har liksom meir eller mindre alltid rett ;D

Men, no må eg gjer leksa.. tydeluu ;D

Dagens farge er Svart, fordi eg kjøpte meg svart penalhus i går ;p
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar