lørdag 22. august 2009

Konfirmasjonsførebuiing ; D

Heisann :]

No stirrer eg her og snakker med folk og koser med pusen :]
Og kjersti sitter òg å snakker med pusen :]
Hihi, Kitten er søt ;D

Jaja, ellers så har eg vert på konfirmasjonsførebuiing og tatt bilde :]
Hihi, di kunne sakt me sku ta bilde då -.-"
Fordi eg hadde kje fiksa meg eller nåke, haha x]

Jaja ,me hadde konkuranse , og vi kom på 4. plass ;]
Hihi, eg syntest me va litt flinke eg ;D




Sorry, eg er hekta ;o
Også på den sangen og ;o
Haha, hør da? ; D
Men, den er myke gøyare og synga den en og høra den da ;D
Vi sang den masse på Brandøy, også sang vi den i kjørkjo i dag ;D

Hihi :p
MenMen, eg skal egentleg bare slappe av resten av dagen , eg er gansek trøtt egentleg.. ;p

Men imåro skal eg på Kino med Bettina, Lars, Erling, Marianne, Marthine, Kristin, Hanne ++ ; D
Hihi, eg gleder meg ;]

Aja, dagens farge er gul , fordi vi var gult'lag på konfirmasjonsførebuiingo ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar