onsdag 19. august 2009

Første'skuledag ;D

Heisann , idag har eg vert på skulen, da va kosleg ;D
Eg likte da.. :]
Da blei plusleg så mangen på skulen , dei nye 8'ende klassingane er over 100 stk , så da blir det jo litt forandring, med 100 nye fjes ;]

Hehe, ellers så fekk me nye plassar i klasserommet, eg likte da ikkje o.o"
Eg fekk ikkje sitta med veggen, og eg blir panisk vist eg har folk på alle kantar ;o
Hjeeelp liksom! ;o

HaHa, ellers så var dagen ganske fin, vokna ganske tidleg og var (meir eller mindre) opplagt når eg sku ståopp ;D

Såh, ja.. Også gikk eg ned til bussen , der var Marthine også satt eg med ho ut til Sandvoll også satt eg med Kristin derfra ;D
Så var me på skulen og fikk bøker og masse ark , så kl 12:15 stakk me ;]

Då gikk eg , HanneI,Kristin,,Magnus,Lars og Erling opp i kantino, også stakk me bort på senteret ;]
Hehe, så var eg med Kristin til tannlegen og henta plato ;]
Så tok me 3 bussen (14:15 fra Husnes) heim ;D

Så NO , fekk eg ein film av Magnus, den va egentleg sykt bra :L




Seeh? Haha, her eg link, vist filmen ikkje funker ;D *Link*

DAgens farge er Kvit, fordi me har fått masse kvite ark idag ;]
Love 4 you
-Bente

HUSK MEININGSMÅLINGEN , du kan stille spørsmål i alle innleggene mine ; D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar