lørdag 29. august 2009

Hell of a biaaaatch ; D

Off, sitter og leser på bt.no no ...

Og sjå ka eg kom over då "Refser maktbruk mot 11-åring "
Vooah, da va liksom, at barnevernet og politiet tok ei jenta vekk fra familien sin med makt ; o
Da er jo sykt ; o
Stakkars jenta ; '(

OFf,,

Menmen, jaha.. eg er altså fremdeles sjuk , er meeeeget slapp..
Så eg skal ikkje gjera så masse i dag, bare da eg må, som feks er og støvsuga nere, og å gjer leksa -.-"

Eg må gjer Norsk'en for sist veka, fordi eg va sjuk og eg hadde kje med meg norsk bøkene, så eg fekk kje gjort ho -.-"
Så då må da ver ferdig til mandag,,
Så burde eg begynna på den til nesteveka, fordi me har ganske masse leksa, og eg klare ikkje og gjer heile del 1 på Mandag, og han skal ver ferdig på onsdag, og på Tirsdag så har eg kje tid til og gjer leksa, pga dansen o.o"
Off, eg haaaater den nye lekseplanen..
Koffor kan kje me bare gjer alt lekso til Fredag?
Så kan eg gjer leksa på mandag onstag og torsdag?
Neida, nå må eg gjer lørdag/søndag, mandag, tirsdag(vist eg får ti), onsdag og Torsdag, bare fordi eg får gjort så lite, fordi me lere jo da me skal gjer i lekso på Mandag/Tirsdag , så då kan eg jo kje gjer så masse på lørdag/søndag, fordi eg ana kje ka eg skal gjer ..
Fyyy -.-"

Men, eg får heller bare begynna..

DAgens farge er grå, fordi eg er sjuk og himmelen er grå av skyyer ...
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar