søndag 23. august 2009

Spørsmålsrunde, avsluttet ..

Heisann ,
I dag er da søndag så då avslutter eg spørsmålsrunden, sjølvom eg har fått skuffande få spørsmål , og siden eg har fått så få spørsmål så tar eg bare og skriver dei, eg lager ikkje video'blogg ;p

Liker du fotball?
Nja, heilt greit, ;]

Har du gode karakterer?
Nei, egentlig kje , hadde 4.2 eller nåke i snitt ;]

Hvorfor blogger du på blogspot og på blogg.no ?
Emh, eigentlig så gjere eg ikkje da, eg skulle bare sjå vilken blogg’oppsett eg likte best ;]

Liker du og ver bleik?
Nei, da gjere eg ikkje , da er veldig irriterande men eg har lært meg og leva med da ; D

Kven liker du?
Emh, da kommer eg ikkje til og legga ut på bloggen ;]

Kor masse penge bruker du på kler i månaden?
Emh.. Eg bruker veldig lite fast på kler i månaden , men når eg først bruker , så bruker eg ein del ;D

Jah, da va faktisk alle spørsmålene eg fikk ;p
Hehe, Takk til dåke som spurde :]

:]

Okeij, idag skal eg på kino med masse folk ;D
Eg gleder meg faktisk :]
Me skal sjå HarryPotter, eg er egentleg kje HarryPotter fan, men eg har lest nåken av bøkene og sett alle dei andre filmane, så då må eg liksom ;p

Hihi, jaja da blir sikkert kosleg ;D

DAgens farge er svart, fordi eg klikker på neglene mine, fordi eg har kje fiksa dei x]
Haha
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar