tirsdag 18. august 2009

HårHårHår ;]

Heisann, no sitter eg her og venter på at håret skal tøørke ;D
Haha, eg har veeldig lite og gjer ; 0



Eg snakker med Kristin, og Thomas :]
Eg har sent nesten 200 (185) meld med Thomas idag, minus dei me sente inatt ;]
Haha, også har eg vert ute hos Victoria, som eg kje har sett på over 2 mnd, også sku ho på ferie og ver vekke i 1-3 mnd, så då va da litt greit og sei hade (eller Hei?) til ho ;]



Hehe, jaja.. eg har fonne ut at eg hater at eg bare kan ha 300 meld i inn/utboksen, eg har sletta han for 2gang idag, og eg begynner og bli lei, sletta han igår og .. -.-"
Nåken så veit kossen eg kan få meld til og ligga på minnekorte og ikkje på internminne?
På LG KU 990? ; D



Hadde blitt superglad om nåken viste da ;D



Off, eg hater at håret mitt tørker så seint ;o
Spesielt siden eg har vert våken siden før klokken seks og skal opp før klokken sju imåro..
Så eg trenger litt søvn,,
Også må eg stritte det, det er litt iriterande, eg har lyst til og bare drite i det..
Desverre så går det ikkje an etter eg klippet meg, fordi da bare kødder håret seg, og da ser FORFERDELEG ut!



HaHa ;p
Men, her er meiningsmålingo som eg hadde lakt ut ;D



Ka er best, ein innlegg og fleire oppdateringar i det innlegget, eller fleire innlegg i med ein oppdatering i kvar?

Ein oppdatering i kvart innlegg : 10 (66%)
Fleire oppdateringar i eit innlegg : 3 (20%)
Beggedeler : 2 (13%)

Såh, jah ;]

Da blir det mangen innlegg per dag(Vist eg oppdatere meir en ein gang), med ein oppdatering i kvart ;D
Hehe ;p

No stakk både Kristin og Thomas ;o
Wooah ;o
Men, eg snakker med dei på meld da ; D
Elsk på Djuice Friends <3 ;D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar