onsdag 26. august 2009

Sometimes i just want to die, today is a "sometimes"

Heisann ..

No har eg akkuratt kommet heim frå skulen, og da har ikkje akkuratt vert ein god'dag o.o"

Haha, mamma kom og vekte meg kl 06:40 fordi ho sku på jobb -_-"
Så for eg på skulen, og bussen va sein, så eg måtte stå og venta på den uten, og ha nåken plass og stå, fordi dei REIV venterommet på kajen i går o.o"
Såhh,,ja ..
Jaja, når eg endeleg kommer på bussen, så har nåken små'ongar tatt plassen min, liksom, da står kje navne mitt eller nåke, eg sitter bare ALLTID der.. Men, eg gikk jo selfølgeleg bare og satte meg litt lenger bak, så setter eg på mp3'spelaren så høgt at eg kje hørre nåke..
Så kommer bussjoføren og ber alle om og ta på seg detebelte, og eg hørte jo kje da, så han kom bak og såg skikkeleg stykt på meg o.o"
Aja, så kom Marthine så eg babla litt med hoo...
Når me kom på skulen så ringte da nesten med ein gang, også i første time så hadde me.. emh.. *skjekke på timeplanen* norsk , og eg fekk ikkje med meg nåken verdens ting o.o"
Eg har nesten ikkje såve i natt.. fekk kje så va før kl tre, også våkna eg kl fira og låg våken til kl seks, (no forstår du koffer da va ganske forferdeleg og bli vekt kl 06:40) såhh.. ja 1time og 2omin -.-"
Og eg såv vel ca tre-fira timar igårnatt, så eg er ganske trøtt.
Andre time hadde me RLE, då fekk eg med meg litt meir.. Me sku liksom bare "bli kjent med" boko ;]
Ellers så har me hatt matte, naturfag og to timar gym..
Eg hadde kje gym fordi eg er sjuk, så eg og dei andre som kje sku ha gym bare tusla ein tur over kaldestad ;p
Eg gikk med Aleksander, Margnus og Hanne ;]
Me tusla og babla også sprang me over ein bakke (sjølvom Hanne og Magnus ikkje kunne ha gym fordi dei hadde så vomdt i føttene) også mitt i bakken så tryyyne Magnus, da va egentleg syykt vitti x]
Haha, han fekk kje vondt såå , då er da jo greit ;]

Så når me kom tilbake på skulen så satt me og chilla på kunsten, også kapra eg og Hanne nøkkelen til Magnus .. :]
Så kapra Hanne mobilen til Magnus, desverre så hadde han og eg snakka om masse drit dagen før , og Hanne leste meldingane, såå da er grunnen t at eg er litt piss off.. Spess siden Magnus låvde han sku sletta dei etter eg hadde sakt nåke..
Så då bare stakk eg , satt heile bussturen heim for meg sjøl og hørte på musikk, likagreit så lar eg kje sinne mitt gå utøve nåken andre..
Okeij, kje heeeilt sant, eg va bak t MArianne og henta flasko mi, og Mats prøvde og ta krokfot på meg, så då fekk han hørra at eg kje var i humør t da .. x]

JeppJepp, men no skal eg gjera lekser, fordi eg har masse lekser igjen ._."

DAgens farge er svart, fordi dagen min er litt svart + min elskede mp'3 er svart ;]
Love 4 you
-BEnte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar