mandag 17. august 2009

Ikkje rasist, bare realist ; D

Heisann, eg skreiv liksom AKKURATT eit innlegg, men eg fant DETTA på profilen til stian6k på nettby ..


"rasisme sa du??
siden 1990 har over 100 nordmenn blitt drept av
innvandrere.
det er flere falne enn kompani linge hadde under
siste verdenskrig.
politiet hevder de har kontroll.
til sammenlikning har nordmenn drept EN
innvandrer siden 1945!
holmlia 27januar 2001...
Benjamin Hermansen ble stukket til døde.
seks dager senere går 40tusen i fakkeltog mot rasisme.
gjerningsmennene dømmes til 15 og 16års fengsel.
natt til 1 november 1998 ble Rune Berg offer for en gjeng
av fremmed opprinnelse.
hovedmannen var tilbake i oslo-gatene før det var gått
tre år. ingen gikk i tog mot rasisme...
og Rune er ikke alene...

ikke rasist,bare realist. "

og då måtte eg bare legga da ut , liksom , sjekk fakta dåh !

Love 4 you
-Bente

HUSK SPØRSMÅLSRUNDEN, du kan stille spørsmål på alle innleggene mine

2 kommentarer:

  1. fy faen det der er faen meg det dumaste eg har h¨¨rt i heil mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    f¨ler du ikkje med på nyheten eller!!!!!
    håper ikkje du trur på det du skriver!

    SvarSlett
  2. Sv : Haha, jo det gjer eg faktsik , det er sant ;]

    SvarSlett