mandag 10. august 2009

Bondeavløysar ; o

Hei'aa ;]

No sitter eg her og snakker med JohnMartin og Hanne :]
Da er enkli ganske vitti(Morsomt) x]
Jaja, Hanne kommer snart inn til meg , ho skal bare spiisa først :]
Så då skal me ned på strandoo :]
Eller, ho skal ver litt med Mert først og da x']

Hehe:P

Ellers så ble eg vekt kl 11 (ca) idag av pappa så ville ha med med og gjeta sauer(fløtta dei frå ein bakke til ein anna bakke lenger vekke) .
Pappa: Har du fått i deg frukost no?
Meg : Hæ? Nei, eg såver.
Han: Nei, du må komma her og hjelpa meg og fløtta sauene.
Meg : Hææ? No?
Han; Ja, så fort du kan..
Eg: Eg kan fera herfra om 30 min.
Han: 30min? så lenge?
Eg: jaaa!
Han: Okei, men skynt deg..
Meg: okei -.-

Haha, så då sto eg opp og heiv på meg nåken kler og heiv litt drit i tryne så stakk eg:P
Da va sliitsomt , eg har nesten kje syka i sommar, bare 5-6 ganger x]
Haha :P
Eg greide kje opp kajveien engang x]
Haha, men nesten (a'
Også måtte eg jogga/spurta inn til Øyro, fordi sauene sku apeslutt gå så jævla feil , så eg måte hoppa ned muren på flato og opp på andra sido og springa etter sauene (ane du kor fort dei kan springa?)



HaHa, etterpå så gikk / sykla eg heim, og sente meld med Lars og Hanne, da va enkli litt vanskleg, eg såg kje bokstavane på skjermen (eg har tutch tlf) så eg såg kje ka eg skreiv, men eg tror dei forsto da mesta x]



Haha,, ellers såå.. ja :]
Eg har pakka litt ut, litt meir en da eg gjore igår ;]

Såå.. jah.. no kommer sikkert Hanne snart, så eg skal bare legga ut 2 bilder, eit av meiningsmålingo og ein av nåke eg leste føridag ;D






Syntest du eg er ein flink bloggar?
Ja 8 (80%)
Av og til 1 (10%)
Sjeldan 1 (10%)
Nei 0 (0%)


Wooho, var super fornøyd med det resultatee ;D





Okok, vist du ser på da bilde der, så klare du kansje og lesa ka så står?

Vertfall, da står :
"Vær leken! Hopp i vannpytter, blås såpebobler og arranger vannkrig. Barnlige gleder kan glede voksne like mye!"

Haha ; D
Da va litt kult :]


MenMen, dagens farge er lyseblå, fordi eg har på meg lyseblå singlett;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar