lørdag 15. august 2009

Slapper aav ;D

Heisann, idag skal eg ingenting, og da er deilig ; D
Eg skal bare slappe av ;D
Eller, eg burde kje gjer nåke anna heller, eg sto opp idagtidleg, også besvimte eg x]
Haha, tragisk xp

Jaja, no har eg fiksa neglene, endeleg x]
Har kje fiksa dei på lenge, men eg gjor kje så masse då, fordi eg prøvde og laga sløyfer, men da gjekk i dass, men eg brukte ganske lang tid på dei, så eg gidder kje ta dei vekk og legga nåke anna, + den svarte neglalakken er så dårleg så eg må ha 3 lag med han, så då tar da så lang tid, så drit i da ;D
Haha, gaddalaushet lenge leve! ;D

Jaja, her er bilde ;]

HoHo, eg har kje fjerna da eg sølte :]
Ellers så skal eg laga film (som eg enkli sku igår)
men, da så er så tragisk er at eg lagde film igår, men han blei faenmeg sletta!
Omahaaasjh, WMM klikka -.-"
HaterHaterHater wmm -..-"
Jaja, eg får laga ny ..
x]
DAgens farge er sølv, fordi eg har sølv sløyfer på neglene ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar