søndag 16. august 2009

BlondBlondBlond? :D

Heisann :]

No sitter eg her fremdeles da, men eg har gjort litt ;D
Eg har vert og rydda / tørka støv på rommet mitt :D
Også har eg fiksa litt sånn drit så eg skal ha med meg på skulen :]

Ellers, så har eg fonne ein blogg eg virkeleg liker og lesa, eg digger han..
Haha, eller seff, eg digger bloggen'e til vennene mine òg, men liksom utenom ;D

Alle liker jo liksom Ida Wulff .. men eg leser liksom kje den så ofta, eg leser heller " HEIDI ALEXANDRA OLSEN - LIFE OF BARBIE" *Link*
HaHa, fytti så genialt ; D

DiggDiggDigg på ho derren jento ; D




Også, fant eg ein sang, så var suuper iriterande, enkli så hater eg den x]
HaHa, men eg måtte bare legge den ut (a'
"Badekaret til Pelle" den ligger oppforbi, men vist den ikkje funker, så trøkk der -> *Link*

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar