tirsdag 18. august 2009

God morgen ; D

Heisann,


Idag føler eg da kommer til og bli ein fin dag, kansje fordi eg vakna tidleg, av megsjøl! ;o
Faktisk , så vakna eg kl 05:46(ellernåke) også låg eg bare der, snakka med Kristin lenge(eg vekte ho).. og såg på sol'oppgangen også etter ei stund, så snakket eg med Thomas ;D
Han sku liksom på skulen, men, mellom der (Kristin sku ut på joggetur, men så sovna ho) så leste eg ei bok, eg bare fant meg ei bok, og leste ho x]
Haha, eg huker kje tittelen, da gjer eg nesten aldreg, uansett ;]
Men, eg husker ka så kjedde og sånt;D
Og da er vel da så er da viktigaste?



Vertfall, når kl var nesten 10 så sto eg opp, altså kledde på meg og gikk opp på kjøkkenet ;p
Så lagde eg meg lasagne og spiiste ;D



Etterpå så såg eg litt på TheSimpsons ;D



Og nå, jah nå sitter eg bare her ;D
Eg har akk vert innpå VG og lest da derren "Har krav på sex" opplegget ..
Da der med at menn kan sultefôre ektefellen(e) sin vist dei kje får ha sex med dei kvar fjere dag, da er SYKT!
Omagaasjh -.-"



Jaja, også imåro skal eg begynne på skulen, men eg har kje penalhus ;o
Onay, eg er litt dårleg til og finna penalhus x]
JaJa (a'
Da går sikkert fint ;D
Også, OGSÅÅ! *DunDunDunDun* går bussen kl 8 , PRESIS fra kajen, da vilsei 5 min FØR da han pleier ;o


Eg eg pleier ALLTID og rekka bussen AKKURATT, så då kan eg med andre ord GLEMME og rekke den fra nå og tildes dei endrer bussruto ;o
Holy crap! ;o



Hm.. no satt eg akkuratt og såg på bussruto, takkoglåv, dei tok kje og fjerna 18:20 bussen, eg va litt redd dei sku gjer da o.o"

Seh, eg fant ;D


Ooh,
Eg husker da super godt ; D
Da va i 7klasse ;]
Meg, Hanne Lars og Kristin ;D
Aw.. minner er kosleg, velogmerka gode minner, ;D

Dagens farge er gul, fordi solo va så fin og gul idagtidleg ;D
Love 4 you
-Bente

1 kommentar:

  1. NAI!!! Dagesns farge e gul fordi eg har kjøpt meg GUL buksa og topp i dag x)

    SvarSlett