søndag 16. august 2009

Tanker ..

Heisann,
Detta skreiv eg igår, men eg la da kje ut , eg kom liksom kje så langt x]

No sitter eg og prøver og hjelpa ei veninna med å løysa problem..
Desverre så er eg kje t så masse hjelp..
Fordi, da er eit gutteproblem..

Eg legger inn eindel av samtalen , men eg fjerne navnene på personene me snakker om , og personen eg snakker med ; D

**sier (23:10):
Atte ---- seie jo han like meg sant ?
Å eg like kje han
Bente ♥ sier (23:10):
Jah?
**sier (23:11):
Så sendte han lenge hjerta te meg uten at eg jor d t han
så syns eg synn i han, derfor begynte eg og
Tenk om han trur eg lika han då ?
ka jer eg ?
Bente ♥ sier (23:12):
Duh bare venter og ser..
hjerter på msn er enkli kje så bigdeal ..
** sier (23:12):
Neinei .. men -,-
Bente ♥ sier (23:14):
**, eg suger i og hjelpa folk med gutteproblemer, fordi eg rettogslett kje har gutteproblemer, fordi du (og resten av folkene så er pene) tar dei for meg..
**sier (23:14):
Hæ, tar me problemene dine ?
Bente ♥ sier (23:15):
Jah,
takk dåkee
** sier (23:15):
HÆ ?
Bente ♥ sier (23:16):
Dåke er pene, eg er stygg, guttene forelsker seg i dåke, og eg slepper onda...
**sier (23:16):
HALLO, no må du je deg jenta !
Bente ♥ sier (23:17):
Kah? da er sant ; D
** sier (23:18):
Da e da ikkje !
Bente ♥ sier (23:18):
JOh ; D
** sier (23:18):
Du e dritfin, jento mi <3
Bente ♥ sier (23:19):
HaHaHaHa, jaudah, takktakk, men nope ;]

** sier (23:20):
Jo
Men ka jer eg ?
Eg vil kj at han ska bli leie seg
Bente ♥ sier (23:20):
Neih.. då må du bare venta .
Bare ver forsiktig ..


Men ** fant ut ka ho sku gjer då, takkoglåv ; D

Jaja, ellers så sitter eg her og tenker..
Tenker tenker tenker..
Hm.. Eg gleder meg til og begynna på skulen igjen, til og få sjå alle vennene mine, men eg gruer meg og ..
Til og sjå nåken folk igjen, til og gå gjennom dalt eg allerede har vert gjennom før..
Eg veit kje kossen eg kommer til og takla 9'ende klasse..

Eg veit eg takla 8'ende på den einaste måten eg kunne, men da va masse tårer og skuffelse i da året, eg skal kje lyga, da va da versta òg da besta året eg kunne fått..
Skule,Venner,Gutter,Ting eg gjorde, Skuffelser, Minner, alt har brent seg inn, og eg kommer sikkert aldreg til og glømma masse av da..

Sjølvom , eg bare vil besvima og ikkje huska ein drit..

Tenk og bare sovna, også våkner du , også husker du ingenting vondt så har hendt ;D
Hm.. gud så befriiiande..
Desverre, når eg besvimer så glemmer eg ALT , eller ingenting .. ;o




Cut the wrist and pass away, liksom ..
Okei, da blei litt sånn emo'aktig..
Ikkje da at eg har nåke imot "emo'ar"
Men liksom, du forsto.. så kje ta da sånn suuuper seriøst ; D

Off, jaja idag (Mandag den 17.) så skal eg kansje ut til Amalie, med sånn "baby pakke" ho har blitt storesøster igjen ;D
Ellers så vil eg ut og gå, men da er jo så stygt vêr ;o
Offda,, hmm.. men eg får sjå, kansje eg går alikavell,..
Hm.. ;]

Dagens farge er brun, fordi eg spiste nugatti til frokost (Ja, eg er usunn ; D )
Love 4 you
-Bente

HUSK SPØRSMÅLSRUNDEN, du kan stille spørsmøl under alle innleggene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar