tirsdag 11. august 2009

Dagens Outfit ?

Heisann,
ka syntest du om "dagens outfit" blogger ...?
Eg må erlig sei eg liker og lesa dei ..
Men,eg kunne aldrig gjort da sjøl , tatt bilde kvar dag, og lakt da innpå bloggen?
Nei, da hadde kje funka , spess siden eg kje kunne brukt moblen min til og ta bilde, fordi det går kje og koble den til pc-en , så eg må kapre pappa sin tlf, for og få innpå bildene , og han er jo kje alltid heima liksom ; D

Sååh.. ja ..
Da går liksom kje ..
Eg kunne skreve ka eg har på meg, sjølvom du hadde fått heilt feil inntrykk av meg ;D
Fordi, når eg skriver blogg så er eg somoftast heima , og då går eg i kler som du antakeleg aldri ville sett meg i ellers ;D
Feks. No sitter eg i ein gul genser med v'splitt som ikkje er min, fordi eg har så og sei iiingen gule ting , heller ikkje så mangen "tynne" gensrar, kje så mangen "tjokke" heller, vertfall, eg har òg på meg ei kvit kortboksa så enkli eg alt'for'stor ;P Sååh,, jah x]
Eg hadde aldreg tusla rontom blant folk i detta "Outfit'e"..
Liksom , før eg for og var med "folkene" igår , så hadde eg på meg den samma kvita bokso som idag, og ein anna kvit singlett ;p
Men, når eg gikk ut , så tok eg på meg eit svart tyll'skjørt og svart tigts, blå singlett og ei rutete jakka, med div fargar på(blå,lilla,rosa trur eg++) ,, også hadde eg svarte dokkesko, men så skifta eg til nåken rosa med leopard mønster x]

Sant, da er likso, litt forskjkjell ;]
Og, før på dagen så va eg og sprang etter sau'er så då hadde eg på meg ei grå "baggy" joggeboksa, kvit singlett og grå jakka med hondar(eller nåke) på ; ]

Så , dagens outfit kommer kje til og funka x]
Haha :p

JaJa, no sitter eg og hørre på musikk, "Rebina-Broken wing" Den var pen ; D *Link*
Eg fant den kje på youtube ;o
Såå,.. jaja.. du får bare høre den på Myspace ;]

Også, skal eg legge ut link til eit innleg eg skreiv på blogg.no så eg vil du skal lese (a'
*Link* fordi eg skriver om piercingar, og har lakt ut eindel bilder, så eg vil du skal sjå, også kan du få komentera ka piersing du trur eg hadde past best med ;D
Vist du kje veit kossen du kommentere så kan du bare sei da til meg på ein anna måte, feks Nettby @ XoBenteXo
Msn @ bente.95@hotmail.com
eller på denna bloggen her ; D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar