fredag 21. august 2009

Trøtt! ;0

Heisann ; D

No sitter eg her og snakker med Thomas, ellers så gjer eg kje så masse, tenkte eg sku legga litt meir bokbind ikveld, også fikse neglene, også slappe av ! ;D

Eg er suuper trøtt ;o
Da va uvant og vera så lenge på skulen idag, eg har liksom stokke kl 11 kvar einaste fredag sist år ;o
Okei, eg tror eg var litt lenger 3-4 ganger :p
Men, alikavell ;o

HaHA, ellers sååh.. jah ;]

Igår så toordna da !
Så sjukt og, da var ganske nerme òg, men mest langt vekke ;D
Hehe, så då satt eg her uten pc og internett ;o
Haha, så då gikk eg ned og leste ei bok ; D
Eller, eg blei kje heilt ferdig, er kje sikker på ka sidetall eg kom til eingang x]

Hehe.. ;;p

Daens farge er kvit, fordi eg gikk med dei "nye" kvite sko'ene mine idag ;D
Eller, eg kjøpte dei for ei stund siden, men eg har ikkje brukt dei ; D
Haha ;p

Love 4 you
-Bente

HUSK SPØRSMÅLSRUNDEN , du kan stille spørsmål på alle mine innlegg ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar