lørdag 29. august 2009

Dårleg blogg'dag ; p

Heisann,
eg har prøvd og skriva innlegg ca 12 ganger i dag, men eg har aldreg komt nåke lenger en Hei.. x']

Haha, da kom liksom alltid nåke eg måtte gjer før eg konne blogga x']
Jaja, eg har vertfall støvsugd nere, vert på butikken, laga mat 3 ganga i dag, drokke 4 koppar me te + kakao.. og redbull , så eg har fått i meg masse veska, jah også ane eg kje kor masse vatten eg har drokke, masse vertfall x']
Eg SKAL bli frisk NO!

Haha x']
Da er så kjedeleg og vera sjuk , spess når mamma og er sjuk , fordi syntest eg så synd på ho , at eg kje tillate meg og ver sjuk .. da er derfor eg har støvsugd i kjellaren og rydda litt og sånt, fordi da er da mamma pelier og gjer, men når ho kje gjer da ,så må jo nåken andre gjer da ? ;p
Haha, eg burde vel enkli logge i sengo.. men da er så kjedeleg.. :p
Har kje tolmodighet veit du :p
Jaja, no er eg utmatta, heilt kjøørt ..
Så eg skal bare sitte og gjer ingenting resten av dagen .. :]

Jo, eg skal foresten legge ut meiningsmålingo mi :]
Okeij, av ein eller anna grunn så gikk kje da o.o"
Men, den ligger opperst til høgre (->) då.. så du kan jo sjå den der :]
Så skal eg legge den ut her, så fort da går an ; D

Akja :]

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar