mandag 10. august 2009

Driiit iii ; D

Heisann, eg har bestemt meg for og heller skriva fleire "korte" innlegg istadenfor og skriva eit suuuper langt ; D
Eller, da vil sei.. vist eg skriver fleire ganger på ein dag, så blir da fleire innlegg, men om eg bare skriver èin gang, så blir det eit innlegg, enten det er kort , eller langt ; D
Forstår?

Jaja, da er enkli bare fordi at innleggene blir litt fuckka vist eg redigere på dei så masse, spess vist eg legger innpå bilder, då blir dei heil mooongo !

Haha x], men da eg enkli sku skriva no var at eg er kommet heim og dysja :]
Da va kjekt og ver med folkene <3
Eg har savna dei , alle sammen , Hanne, Lars, Erling og Mert ;D
Dei er enkli litt koselege ;D

OkOk, eg skal begynna på begynnelsen,
Lars og Erling tusler nedover veien, og Lars ringer til meg AKKURATT når eg sender meld t han, *HaHa* også seier han at han og Erling er "rett oppi veie her" så då må eg bare skifta kler og gå bort der, så satt me der og venta på Hanne, når ho kom så stakk me opp på Skule, der var Mert ;D
Så sto me der litt, men så blei da så pinleg stillhet, at eg sa Eg Lars og Erling kunne gå ner på 8'meteren også kunne Hanne og Mert komma når dei ville ;D

Så då blei da sånn, eg og Erling og Lars stakk ner på 8'meteren, også hoppa Lars og Erling, eg tok bilde (a'(h'
Også stupte Erling, da va litt kult, da såg litt skummelt ut x]
Ok, da såg dritskummelt ut x]
MenMen, etter ei stond så kom Mert og HAnne ner, så satt me der og heiv pinnar på kvarandre, ei stund , tildes dei fant ut at dei sku hiva pinnar ner i utringingen min -.-"
Ehh.. x]
Jaja, så klatra me opp igjen også stakk eg og Hanne og spiste, me skynta oss lit, fordi LarsErling og Mert måtte kje gå forbi oss x]
Men, dei va jo så treeeige, så eg og Hanne måtte sitta og venta på dei i ein evighet x]
Haha x]
Jaja, så stakk me opp t Lars og såg på film, Superbad ;D
Wooho, den er så dårlig at den er bra x]
Jaja, så gikk eg og Hanne og Mert heim ilag etterpå (Erling ble henta litt før , og Lars følte oss litt nedi veien) jaja, me kødda oss litt x]
Da va ganske morsomt,, :P
Jaja, så stakk Hanne, så tusla eg og Mert litt lenger ned, så stakk eg x]
Haha:P

Jah.. da va enkli da så skjedde ;D
Men, da va ganske kjekt :]

Love 4 you
-Bente

Dagens farge står fremdeles i da førsta/nedersta innlegget så eg skreiv idag ; D

1 kommentar:

  1. kva var det dåke gjorde hos meg så mert ikkje ville sei til meg?!?!?!

    SvarSlett