søndag 9. august 2009

Tilbaaake fra ferie ; D

Heisann :]


Ahh... no er eg endeleg heima igjen, har akkuratt begynt og pakka ut, skal snart hoppa i dysjen ;D


JaJa, eg skal fortella om ferien, også skal eg legga innpå bilder litt seinare, høyst sansyneleg så lager eg ein film ; D
Men, jah ok . ..


Mandag :
Då sto eg opp kl 06:30 fordi eg sku på badet før alle andre, så slapp eg og venta ;D
Dessuten, eg hadde aldri fått tid til og fiksa meg skikkeleg vist eg hadde ståttopp seinare ;]
Dei andre (Mamma,Pappa,Rune og Kjersti) sto opp kl 07:00 også tok me 08:00 ferjo .. ^^
Så kjørte me fra Skånevik og forbi Odda og heilt til Valdres , da va laaaangt, eg blei drittlei !
Jaja, me skjekka inn på ein gjestegard (ikkje den finaste plassen for og sei da mildt) også chilla me han der :]
Men, da låg på sido av E6 og ein tågbane,,
Så eg fekk nesten kje såva -.-"

Tirsdag :
Me står opp og spiser frokost (God dag blanding, eller nåke)..
Så fere me og pakker igjen og kjøre vidare, forbi Otta og heilt opp til Trondheim ;D

Der fant me hotellet(etter litt styr) og sjekka inn ;D
Der va da ganske fint, eg og Kjersti bodde i 4'etasje , og mamma og pappa i 6'etasje , og eg og Kjersti som kje er så glad i heis , gikk opp og ned trappene :L
Haha, me har godt av da ! ;D
Etterpå så gikk me og spiiste på Dolly, også gikk me litt rontom i Trondheim.

Onsdag :
Etter frokost så går me ut på gato og begynner og gå, me bare gikk litt rontom, så kom me til Nidarosdommen, då kjøpte me bilettar også gikk me inn ;D
Da va litt kult, me hadde sånn guide og sånt ;D

Etterpå så for me og handla ;D
Haha, eg kjøpte 2 singlettar(lilla og blå), 2 svarte tigtsar(Ein med sommarfugl på), 1 dongritigts , 1 tyll-skjørt, 2 sløyfe-klemmer, eit par rosa leopard sko og to jakker (Ei rutete og ei med leopard møsnter).
Seinare gikk me og spiste Kebab, nom nom, da va namm :D <3
Men, den på Husnes(Sana) er fremdeles bedre ! ;o

Torsdag:
Spise frokost, pakke, kjøre til Storefjell !
Sjekke inn, pakke ut , spise masse masse masse nomnomnom mat , og chille ;D

Fredag :
Stå opp, spise frokost, også for me til Gol, der handla me litt meir :D
Der kjøpte eg 2 singlettar(grå og kvit) og 1 veska ; D
Etterpå gikk me og baaada ; D
Også såg eg og Kjersti på Istid 2

Lørdag:
Stå opp og spise frokost, og skifte kler og gå på fjelltur, me gikk på tre topper ; )
Storefjell,Lillefjell og Gullknapp ; D
Når me kom heim så gikk me og bada , også gikk me og spiste ; D
Så såg eg og Kjersti HSM2 og Jenten med perleøredobb :D
HSM2 var heilt grei, men Jenten med perleøredobb var genial, eg likte den ;D
Såg/har du sett du Jenten med perleøredobb?

Søndag(Idag):
Sto me opp, spiste frokost og pakka, så sjekka me ut av hotellet <'3
Så kjørte me heim, på ferjo fra Skånevik så møtte eg Kristin, ho er tøff, men vertfall, lenge siden eg har sett ho no,,, Heilt siden me var på Us og holtepåmed den handlevognen x]
Haha, Kristin huska da kje -.-"
Ho skreiv telt-turen på bloggen sin ;o
Dååårlig Kristin ! FyFy..

Jaja, ellers så har eg dysja og spist kvelds,,. også har eg pakka litt ut ; D
Kje så masse dåmen ,,. (a'
Jaja, alt er bedre en ingenting ;]

Dagens farge er, fordi eg blei solbrent når me gikk på fjellet :L
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar