fredag 21. august 2009

Blogg'babbel ;D

Heisann, detta kommer enten til og bli eit suuuperbra innlegg , eller eit så suuuger ;D
Haha, jaja :]

Vertfall, hør denne sangen her :



Eg digger den, eg er hekta ;D
Haha ;p

Jaha..
Men eg skal kje skrive så masse, bare at eg avslutter Spørsmålsrunden på Søndag, uansett kor mangen spørsmål eg har .. ;p

Så eg hååper dåke som leser spør meg nåken spørsmål , du kan spør om KA DU VILL! ; D
Du må lura på nååke? ;o

Hehe ;p
Men, no skal eg legge bokbind på Tyskboko mi ;D
Etterpå skal eg gjera Naturfag, vist eg orke , eg er suuupertrøtt ;o
Men, da må jo til.. duveit..
Da er kje enkelt og ver skule'elev ;o

MenMen, på mandag så skal me ha Heimfunskap, eg gleeder meg ;D
Eg tror det er kjekt, det var vertfall det i 7' klasse ; D
*gjeeespe* x]
Det er bra det er helg! Men eg skal på konfirmasjon's førebuiing imåro ;o
Så eg må litt tidleg opp alikavell ;o

hihi, ;p

Love 4 you
-Bente

HUSK SPØRSMÅLSRUNDEN , du kan stille spørsmål på alle mine innlegg ; D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar