lørdag 1. august 2009

Reeiser snart ;]

Heisann :]

Som nåken av dåke veit så skal eg på ferie på Mandag, og det er altså to dager til , og eg har ikkje pakka eller nåkenverdens ting x]
Så eg er litt stressa, og når eg er på ferie så trur eg kje at eg kommer til og blogga, vertfall kje før Onsdag...
Fordi då er eg tilbake i Gol, eg skal liksom opp til Trondheim og nedigjen til Gol ; D

Men, når eg kommer heim skal eg legga ut masse bilder (som eg skal ta mens eg er på ferie) så då får du sikkert mesteparten av turen min i bilder ; D

JaJa, nett no så har eg lasta innpå nåke musikk til telefonen min, og tatt vekk alle bildene, så eg kan ta maangen nye :D

Også, har eg fiksa neglene mine :]

Eg lagde palmer, bare fordi eg følte for da x]



Ka syntest du?

(Neglalakken er enkli rosa x] )


JaJa, eg skal lage film , der da skal vera masse bilder innpå, fordi eg har tatt masse bilder så liksom skal innpå bloggen, men så eg kje har fått innpå fordi eg kje får mobilen min kobla til pc-en så eg må kapra pappa sin (Og pappa er alltid opptatt med nåke så eg får kje låna han) HaHa x]


JaJa,Eg skal prøva og få inn eit til innlegg før eg fere , men da er kje sikkert eg får tid, desverre.

Også, eg skal oppdatera Statusen min på Nettby ganske ofta (vist eg husker på da) så då kan du følla med på kor eg er og ka eg gjere ; D
Såå, ja, ønsk meg god tur ; D


Omagasj, no satt eg her son ein heilt vanleg person og såg på hotell..

Også plutslig kjenner eg at NÅKE er gale med strengen, så seg ser meg i speilet, så er den faenmeg KNOKKE !

Åja, du hørte rett!
Knokke!
Ka faen liksom?
Bilde:
Eg vettkje om du ser da, vertfall, da mangle litt inni den rondingen ;]

Dagens farge er blå, fordi våpenskjoldet til Trondheim komune er blått ; D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar