fredag 28. august 2009

Skule :.

Heisann, no har eg akkuratt laget/spist middag :]
Spagetti, spagettisaus og pølsa :p
:]

Hehe x]
Ellers så har eg vert på skulen, eg sto opp kl 06:45 også fiksa eg meg som vanleg, men eg måtte rydda kjøkenet og låsa og sånne ting før eg for, fordi pappa var på jobb, og mamma for på jobb kl 07:30 ;o
HaHa, så då blei da litt stress o.o"
Men, eg kom faktisk ner til kajen kl 07:58 , altså 2 min før bussen skal fera :]
Så då sto eg der og snakka med Malin til bussen kom :]
Og den kom selfølgeleg kje før 08:03 og måtte stå der til kl 08:06 fordi den venta på ferjo ;p
Så derfor er da kje nåke stress og komma to min før bussen skal kjøra, han er alltid sein (a'
Hehe, jaja :]

Så var det egentleg ein ganske vanleg skuledag, Tysk, frimin, Tysk, frimin.. osv :]
Tysk timane var ganske kjedelege, eg brukte mesteparten av tio på og tegna på meg x]
Men, eg fekk faktisk alt rett på dei der oppgavene me sku gjer, sjølvom og kje kan bøya "Zu haben og Zu sein" x']

Off, eg gadda kje stritta håret i går, fordi eg var(er) sjuk :p
Så då tusla eg rontom med krøller/bølger i håret på skulen idag o.o" (I forrigårs og ;o )



Haha, sånn ser da ut :]
Ellers, så jah :]
Joh, eg og HanneI og Magnus skal kansje til Bergen, vist me får låv x]
Hehe, me har veldig lyst då.. :]
Også i timen i dag så skreiv Vegar(leraren) på tavlo "Hole" og eg og Kristin begynte og le, fordi me såg ein film så hette "The Hole" også kalte eg han Hole som i håle.. HaHa x]
Også begynte Magnsu og le, så begynte Thomas og le, fordi dei trodde me tenkte på nåke anna, så begynte eg og Kristin og le endo meir x]
Hahaha,, off x]
Ojjdåh x]
Jaja, no skal eg sjå FerarFactor også skal eg gjer litt leksa, kansje (a'
Haha,,
Blogges ; D
Dagens farge er Rosa, fordi eg har på meg rosa neglalakk ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar