søndag 2. august 2009

Save the planet, kill yourself ;3

Heisann :]



Overskrifto er bare random altså.. eg fant kje på nåke x]
Jaja, no sitter eg her og leser horoskop :]
Eg pleier og gjera da .. Haha , eg lika da ;]
Og sjå ka så sto då " Kjærlighet, parforhold og sosialt samvær: August blir ikke dårlig for svermeri og kjærlighet. Spesielt om du er en kvinnelig Tvilling. Helt frem til 26. vil du oppleve en spennende tid med en sterk fysisk og lidenskapelig tiltrekningskraft. Ikke bare det. Neste måned blir også et av årets store høydepunkt for romantikk. Gled deg! "

Ooh, så spennanes, på ein måte x] HaHa, skal kje sei eg trur på da sånn enkli, men alikavell..
Da er låv og håpa (a'


HaHa, ellers såå,jah.. nei har eg kje så masse og skriva om..
Eg skal somsakt reisa på Mandag (imåro) og kommer kje heim før på Søndag.. ;]
Så då blir da sikkert uuuuber-lite blogging ,;]


Men, eg skal prøva og få tatt ein del bilder, så får du sjå dei når eg kommer heim ; *


Ææsj, sjåå ka eg leste på nettby "En normal sau har fire ben - denne har fem"
Stakkar ;o
Sjåå bilde då!





Dei skal kje sjå sånn ut!
Eg håååper da der er manipulert -.-"

Sånn, skal sei sjå ut!


Dagens farge er kvit, fordi lam er somoftas kvite(eller svarte eller beggedeler)

Love 4 you

-Bente

1 kommentar:

  1. sv; hei du nydelige skapning! Beklager at jeg er så sent ute men ville bare takke for at du la igjen kommentar på bloggen min. Veldig koselig! Håper du har hatt en fin sommer så langt. Gjort no spess? Ønsker deg en kjempefin dag videre! :)

    SvarSlett