torsdag 13. august 2009

Heiloo ;]

Heisann, sorry for at eg kje skreiv igår, eg var så og sei vekke heile dagen ;]

Eg sto opp og fiksa meg og for til Husnes, der daffa eg rontom, så møtte eg HanneI så va me der ei stund, så gikk eg til tannlegen(kjeveortopeden/streng-tannlegen) og stramte strengen, da gjor voondt ;o

Eg hadde knokke strengen så han stramte masse,masse,masse! ;o

Haha, eg klare kje spisa ein drit idag, igår gjekk da, då spiste eg ostebolla etter eg stramte han, men ikkje idag -.-"

JaJa, meir om igår, etter HanneI og dei hadde stokke på kino, så satt eg og HanneH og snakka og daffa of sånt ;D


Så såg me på alle så gikk forbi, så kom da ei eldre dama med bare èin sokk, og selfølgeleg va da da førsta eg la merke til , så då fekk me jo ganske latterkrampe x]


Jaja, så gikk me ner til Europris, også blei me henta, så va me hos Hanne litt, så stakk me ner i båthavno, der kom Ruben, så me hang litt med han :]


Idag, har eg vert med Mamma og sett på sofa, imåro skal eg til Haugesund, så då blir da sikkert litt lite skriving d og ;]

Eg er dårleg på da no fortido -..-

Jaja, ellers så såg eg David og Johanne og Åshild idag ;D <3

Hoho, David va blitt høg;D

Enten da, ellers så er eg krympa:L

Syntest alle er blitt så høge eg ;o

Haha, jaja :]

Også har eg vert med Kristin<3

Har kje vert med ho på leeenge ;o

Haha:P

Da va kosleg :]

DAgens farge er svart fordi mp3'spelaren eg kjøpte igår er svart :D

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar