torsdag 27. august 2009

Eg vil.. ; D

Eg vil på leir, eg vil stikka av frå liren og sitta og le i skogen og snakka drit om andre folk ;D
Eg vil ha rosa hår for ein dag, eg vil ha jakka med katte'øre .
Eg vil ver med venner, eg vil sitta i ei handlevogn og le så masse at eg mister stemmo og blir suuper hyper.
Eg vil så til månen, nei eg vil gå på strando og SJÅ på månen *Eww*
Eg vil skriva eit innlegg som egentleg kje har nåke meining, eller vent så har meining men ikkje har samenheng *Vent, eg gjer jo da noo : D*
Eg vil gjer norsk lekso, men eg har kje med meg bøker, så då kan eg kje da o.o"
Fordi eg va sjuk idag, så då fekk eg ikkje henta norsk bøkene ;o
Eg vil ha EIT SKJERF MED LEOPARD MØNSTER!
Eg elsker leopard mønster, har sko,jakke og singlett med leopardmønster<3
SEEEE:


Eg vil haa!
Spess da opperste, eller kansje da blå, eller rosa? ;D
Wohoo :]
EG vi handla, eg vil på shopping ! :D
Vil du vermed? :D
EG vil ta karusellar, eg vil på tivolii :D
DA hadde vert gøy o.o"
Liker du best og shoppa på senter, i gater eller på internett?
Eg liker meg egentleg best på Senter , eller i gater.. eg liker ikkje og handle på nettet.. eg liker og prøve kler og analysere dei før eg kjøper dei :]
Men, eg bestiller jo fra nette/kataloger forda ;]
MenMen ;D
Joo, eg vil på skulen i måro, fordi eg vil se vennene mine ; D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar