mandag 31. august 2009

Trøtt.. ojaa! ; o

Hallo :]

Eg er trøtt, eg har vert oppe siden kl 06:30 også har eg vert på skulen og på senteret med Hanne og MAgnus , da er kjekt ;D

Ellers så ja, okeij, eg kan spesifisera meg litt då :]

EG sto opp, stritta håret, kledde på meg/fiksa meg / vanlege ting, også gikk eg til bussen :]
Eg satt med MErt utøve, fordi han spurte meg for nåken daagar siden :]
Kosleg , liksom :]

Jaja, første tre timane så lagde me Grønsaksuppe :]
Da er egentleg litt morsomt :]
Så hadde me naturfag, då satt eg ,Hanne og Magnus og kødda oss x']
DA va morsomt :]

Haha, etterpå så hadde me knust og hærverk(Kunst og handtverk) og da va syykt morsomt (Eller tidi som Magnus seier) me satt og lo og lo og kødda oss, så klikka Jorun(leraren) på Helene, så satte Helene seg med Magnus, så klikka Jorun endo meir, så lo Eg, Hanne, MAgnus og Helene
så seier Jorun: Bente, fløtt deg.. sett deg bak Thomas der borte..
Eg: Emh.. jahaaaa? * reiser meg, og går bort til pulten, siver ned stolen og setter meg på han*
Meen Helene fløtta seg kje såå.. då satt me der i ca 2o min og hørte på at Helene og Jorun krangla, seff så var alle på Helene si sida x']
Haha,, eg syntest kje synd på Jorun .. (a'

Akkja, så i timen etterpå så gikk me inn i da andre klasserommet , (MAgnus og Helene måtte sitta igjen i da klasserommet me var i først .. ) så var me no bare der dåå.. Men da gikk kje meir en 5 min (?) så kom Magnus inn til oss :]
Så tegna me Jorun, du veit, omriss, og skisse :]
Etterpå , så seier Jorun: Nåken andre så vil stå modell?
Klassen : *alle sitter i ro*
Bente : Eg vil!!
Jorun : ja okei,
Bente : Hoppe fram og hoppe oppå ein pult og smile ; D
Jorun : emhh, så må du posera
Klassen : * ooh.. * (ein eller anna) gjer nåke gøy då..
Bente: *Lager ein syykt overdreven posee, og ler *
MAts (trur eg) : Haha, nei stå sånn då..
Bente : Haha, nei x']
Bente : Stille seg i ein "normal" stilling :]
Jorun, ja, står du greit no?
Bente : Jada :]
Jorun : okeij då kan dåke begynna ..

Haha, jauda :]
Ellers så sto eg der no bare då,, så såg eg på alle så tegna, også lo eg litt, så smilte eg litt, osv,osv.. ; D
Da va ganske flaut, men da va kjekt òg dåå ; D

Og, etterpå så var det ganske mangen så ville ; ]
MoHahaha, eg fikk først :D

;D

Ellers så kan eg nevna at i friminutto så har me fonne oss ein "ny" plass, istadenfor "i svingen" fordi der blir da så vått.. x'}
Men, der me står no er da tak, da er liksom der den deeer kantino va føøøøør, for lenge siden :]
Der står me i eit av hjørnene :]
Da er ganske vitti :]

Okeij, no skal eg gjer litt leksa, så eg har kje tid til og skriva meir , sorry ;D

DAgens farge er grøn, fordi vi lagde grønsaksuppe på skulen idag ;]
Love 4 you
-BEnte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar