mandag 24. august 2009

Musikk, eller;p

Heisann :]

Eg er avhengig av musikk nett no :]
Også fant eg fraglene, (Igjen , eg hadr den på favoritter på YouTube) *Link*
Eg måtte legge ut link, fordi det gikk kje an og legge den innpå her ;o
Tragisk -_-"

Haha, vertfall :]

No har eg gjort leksa, har gjort del'ein av matten og naturfagen også gjor eg eit nr av matten til fredag ;]
Hihi , også har eg lakt bokbind på Mat&Helse'boko ;D
, eg føler meg flink, vanlegvis (dei første 8'årene eg gikk på skulen) så gjore eg fomoftast aldreg leksa før på onsdagen (a'
Haha x]

Jaja, :p

Her er ein anna sang, ok enkli to, som eg er litt hekta på ; D







Hehe ;p

Eg veit, den eine er ganske gammel ; D

Men,eg liker den ;D
Såh.. samma da :D

Okeij, no sitter eg og snakker med Kristin, har snakka ganske masse med ho :]
Også snakke eg med Thomas, men da har eg vel gjort ganske masse siste dagane?
Lars holdt på og klikka på meg fordi eg alltid skreiv sms vertfall :L
Haha, stakkar x]

OkeijOkeij , men jah :]
Eg skriver masse Okeij no for tiden ;o
Men,vertfall... i dag hadde me Mat&Helse, det var kjekt ;D
Me lagde kakao, og eg klarte og koka da øve (a'
Haha, eg sto og snakka med DanViljar (a'
Haha, me sto og "krangla" om vifto x]
Haha, off x]
Men, da gikk fint då (a'
Haha :p
Kakao'en blei namnam då ;D

YomYom :]
Nestegang skal me lage grønsaks'suppe ;D
HAHa ;p

OkejOkeij, no skal eg gje meg ;D

Dagens farge er brun, fordi me lagde namnam kakao ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar