torsdag 20. august 2009

Bokbind? ; D

Heisann, no sitter eg her egentleg for og hale ut tiden, eg skal nemeleg legge bokbind, og da HATER eg, eg får da ALDReg til! ;o

Traagisk -_-"

Hihi (a'
Jaja, ellers så har eg vert på skulen idag, og eg føler detta året kommer til og bli da lengsta nåken gang! ;o
Eg trodde eg sku kjeda rævo av meg ;o
Og eg har fremdeles ikkje skifta plass, og eg HATER og sitta der eg sitter, eg sitter bare heilt iro og er skikkeleg innbilsk, liksom..
Eg tror alle ser på meg, (egentleg er da ingen så gjer da) også føler eg meg skikkeleg beglodd ;o

Off, men idag spiste eg inni klasserommet , sjølvom eg bare ville synka onda voret og spy..
Forferdeleg ;o
Eg MÅ virkeleg ha vertfall ÈIN vegg og "klamra" meg til x]
Hihi ;p

Jaja, ellers så hadde me jo friminuttene, dei er ganske koselege ;]

Også jogga me månedalen i gym'en idag ;]
Da va varmt ;o
Også strekte eg og HanneI ut etterpå :]
Eg er blitt suuperstiv ;o Onay, tragisk -..-"

Haha, også ble me suuuper rød i ansiktet ;o
Og eg hadde glømt pudder!
Heldigvis så fekk eg låna av HanneI.. TuusenTakk , du er ein livreddar ;D

Joo' også hadde me besøk av helsetøstero idag, ho snakka om masse greier.. (Trenger kje nevna da) også sa ho at me SLEPPER OG TA BCG'en ;D
YESS!
Eg har gru'a meg til den siden 5-6 klasse!
YESS,YESS,YESS ! ;D

Haha ;D

Dagens farge er lilla, fordi eg skal legga lilla papir på bøkene (Og rosa , selfølgeleg)
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar