torsdag 2. juli 2009

Oppdatering?

Heei :D
Eg skal prøva og ikkje virka så gretten, men da er eg enki.. fordi eg har vert på telt-tur i natt og då såv me ikkje så eg er trøtt! Pluss eg fryser og svetter samtidig! ;s

Jaja, men da va ganske gøy då :DMe var og bada og grilla og hadde latterkrampe og hadde nøtt,sannehet og prosent *ler* hahahah x]
Jaja, eg kunne skreve masse om da :D

Men, emh.. jaok, eg kan skriva litt meir detaljert.. :]
Igår, for eg ut til Husnes og daffa litt på senteret+ eg stramde strengen :]
Når eg hadde kommet heim så spiste eg litt og pakket :D
Kl 18:30ca for eg ut til Sandvoll(Lars kom ca 2 sek før meg) der hadde Marianne Kristin MAria og Maiken begynt og setta opp teltet, og dei hadde bada òg , eller Kristin hadde vertfall fordi ho kom og ga meg klem og eg ble klissvåt.. x]

Hehe, me balte litt til med teltet også kom Mert-Ege og Eirik.
Ittepå så for me opp i Saltkjelen og bada :D Der møtte me Hanne og Karen Anna :]
Når me ikkje gadda og ver der meir så gikk me tilbake til Båthavno på veien så heiv Eirik ein hoggorm på Marianne : o

Nesten alle skreik x]

AAAARGHH.... no kom mamma heim .., så eg blogger etterpå ;]

Hehe:P

Jaok, hallo igjen :] Eg bare begynner der eg slapp;]

Vertfall, me gikk ifra Lars*dakar* haha, også stjal eg smykke til Mert :D Når me kom ned så tente me på grillen :D Der satt me og grilla og snakka og koste oss :D

Etterpå så Stakk me og bada :D Haha, da va ganske kaldt enkli ;] Mert-Ege og Eirik skubba meg uti o.o"

Nei, vent va da før me gikk i saltkjelen da kansje? Eg vettkje, enten da eller no.. dei skubba meg uti vertfall;]

SÅ hadde me nødt,sannhet & prosent :] Da er enkli ganske gøy ;D

Såå! Wooah.. no var eg veldig dårleg og formulere meg, men da dreeeeit me i :D :D :D :D MEn, poengen var .. Eg og Marianne + mangen andre prøvde og få Mert til og slutte og røyke ;]

Me var ganske flinke enkli, Mert og var flink(vertfall i begynnelsen) :D

Me kapra røyken hans:] Så han måtte venta 10 min før han kunne røyka, så *trommevirvel* fortalte me han masse drit så han venta faktisk i 23 min! Liksom etter han hadde fått røyk-sug. Da er ganske bra når du er ein røyke person ;]

Jaja, kl .. eh.. vettkje så bada me igjen :D Natt-bad, gaaaaaad da va deeeeili! Da va MASSE varmare en om dagen! :D Da SKAL eg gjer igjen ;] Wooohoo! :D

Jaok, ellers så har eg ikkje gjort så masse :]

Idag/går ;]

I forrigårs så .. hmm.. ja .. ka gjor eg då? x] No må eg faktis tenka :P Nei, eg gjor ikke så masse... :P Va faktisk på Husnes og daffa då òg ;]

Menmen, jaok Hør? : D "Emilie Autumn - Gothic Lolita" *Link* Eg er litt hekta ;]

Dagens farge er Blåå, pga havet og himmelen er blåå ;]

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar