onsdag 29. juli 2009

Trening ;]

Heisann :]
No er da 21 dagar eller nåke til me begynner på skulen, og eg skal vera på ferie i 7 av dei , så då blir da garantert ikkje trening ; D
Og eg har kje vert så suuuper flink og trena restan av sommaren heller, men vertfall..
No har eg fått litt panikk , så igår jogga eg , også litt styrketrening, idag så heller eg på med styrketrening .. I måro så blir da sikkert ikkje nåke trening fordi eg og Hanne skal til Stord ; D
MenMen, me får heller bare sjå :]

Dessuten så har eg tatt av 5 kg i ferien :D *Suuper glad*
Men, dåke må kje ta feil av meg no altså, eg har fremdeles "Lovehandles" x]
Så er er liksom kje nåke Ana eller nåke ;]
Eg er bare kje her lenger :
Men eg er langt ifra her :

Såå..jah x]
Dagens farge er blå, fordi eg såg på kjole til konfirmasjonen, og fant ein kjempe fin kjole i blått :D
Love 4 you
-Bente

2 kommentarer:

  1. øy! du har aldri vert så feit! (ikkje vondt meint til ho fra bilde)
    man alvorli talt ^o)

    SvarSlett
  2. HaHaHa, i mine auger så har eg da ; D

    SvarSlett