lørdag 18. juli 2009

Tilbake ; D

Hallo, eg føler kje for og skriva idag, enkli er eg kje i humør, men...
Eg har liksom kje skreve på nåken dagar no... så då følte eg at eg måtte ; D

Haha, grunnen til at eg kje har skreve er fordi eg kje har vert heima/hatt tid :]
Da er kje ein unskulding altså, da er bare ein begrunnelse ,; D

Jaja, eg har vert på Us , og såve hos M0ntana ; D
Da va super gøy :D
Første dagen så var "bare" eg og Lars og Erling på Us, da va ganske kjekt dåå ;]
Haha, eg tusla ned på kajen i utterjakka og paraply og boksa liksom, så står dei der nede i sjårts og t-skjorta,, haha x] Eller, Erlling hadde kortboksa og "inne"jakka då:P Så var Marianne der litt, men bare ltt ;]

Så kom Bettina og nåken .. Eg tror eg har Bettina sitt snop i vesko, eller eg vettkje kem sitt da er.. da va vertfall ho så gikk rontom med snop, så fant eg nåke snop i vesko når eg kom heim :L
Jaja, me spelte Buzz og eg spilte Sjakk med Erling ; D Han vant :]
(Torsdag), men dagen etterpå(Onsdag) Så ..så..sååå hadde me da drit morsomt, då var da Meg, Montana, Erling og Lars så var der ; D Me spelte kort og lo og lo og lo og spelte Buzz :D
Haha, da va kjekt ;:]

Ja, også satt me på ein benk, så trodde Erling da va ein lysbrytar, så han trøkte på han.. men da va vist ein dør-opnar ;L *ler*
Så då lo me .. lenge!
Også, trøkte alle andre på han og (a'
Haha, så kom da ein dud (Han rullestol-dud'en ; ] ) Og bare, ja eg bare lurte på om eg kunne ta meg ein røyk i dåkas nærver..
Lars: Eh.. ja.. men me sku akkuratt å no me ..
Han: Åja, men ja.. *bable bable*
Me: Jah.. emh.... *smile*
Han: Åsså gutter, først er det Hade, så er det Tudelu *Vinke på ein meeerklig måte*
Me: *ikkje le, ikkje le, ikkje le !* HaHa! x]

Så satt eg og Montana på med Erling tilbake til Sunde ; D
Haha, så plagde me han litt *stakkar* me spurte om masse drit,
vertfall da va sånn..
Moro til Erling spurte om me sku opp til Montana, så når me gikk utav bilen så sa
Montana: Kossan viste ho kem eg var og kor eg bodde?
Eg: Vettkje kansje ho har jobba med deg..emh.. mor di... bestemor di!?
Ho: Kansje da, ka jobber ho som?
Eg:Ana kje, me spør han :D
Ho, Jaaaa.! Send meld;]
Så gjor me da, så spurte me han om ka farge han hadde på huset og sånt x]
Haha x]

Me hadde litt problem med og finna ut kor han bodde.. haha :P
Me klarte da kje ;]
Og, me fant fremdeles kje ut kor BjørnOve bodde:P
Haha, me er litt dårli på sånt :P
SÅ sku me vekka Bjørn Ove, fordi han sku på jobb,, så me var oppe heilt til kl 05:30 men så glemte meda ... så såvna me :L
Hahaha x]
Åsså, spelte me GitarHero,. haha.. da va morosmt :L
Me bare.. Jaa..Neeei.. wrææ!
Haha:P
Så sang me "sing it" ; D
Wooah, so gøy :}
Da va endo gøyare en "Singstar" : D :o
Jøsses ;]

Hooof.. haha x]
Jaja, idag så har eg vert ute i høljregn(!) og luka ugras, frå HELLENE! Hahaha x]
Jaja, også har eg fått ein "sommarjobb" eg skal mala terassen(den er kje så stor, ca 2-3 m :L) :]
Weey:]

HaHA, jaja ... ;]
Eg har på webb med Kristin, haha..
Webben klikker x]


Ikkje spør ;]
Og, eg hørre på musikk, så da er derfor eg har på meg headsett;]
Da er sikkert da ei einaste bildene du får sjå meg med headsett på ;]
Vertfall, på den måten der;]
Dagens farge er Grønn, fordi eg har luka ugras ;]
Love 4 you
-Bente

3 kommentarer:

  1. Ehhm altså :

    Neste gong seie du i FRA når du tar bilder ;|

    SvarSlett
  2. Sv: Ja den minibanken er virkelig ikke min venn! :p

    SvarSlett
  3. Sv: HaHa, da klikka , eg måtte bare (a'

    SvarSlett