fredag 10. juli 2009

Daans ? :D

Heisann :]

Eg tenkte at eg kansje skulle spørre Irlin om ho ville komme her, til Husnes og ha dansekurs?
Hadde da vert kult? :D

Vett du kje kem Irlin er ?
Hmm.. Da er ho som dansa å norske talenter, ho var i semifinalen ilagmed Erlend ;]
Her er ein ein video av når ho var med :D *Link*

Ho har hatt nåken i Kristiansand, men da er liksom litt vekke herfra? x]
Haha, og me har jo Norgest største kulturskule-sene! :D Dessuten så har me jo Gymsalen,der me alltid er på dans?:D
Da konne jo funka? Konne da kje? :]

Ellers så er da nåken som har spurt meg om ka ein GOD BLOGG er ,
vell,.. ein god blogg kan ver så masse :D
Men, eg syntest Irlin er flink , Her er link til bloggen hennas *Link*
Blant anna fordi ho tar opp tema som ho bryr seg om , feks detta *Link*
Der skriver ho ikkje så masse, men alikavell så bra at du dår da med deg, da skulle gjerne eg og klart! :D
Og, ho har mangen personlige meiningar , her er nåken ho har skreve om på bloggen :D *Link*

Her er nåke eg har veeeeeeeeeldig lyst og vermed på, da er Irlin som skal ha dansekurs ! *Link*
EG kunne greeene, sjåå så gøy?
Her er litt meir info og sånn.. *Link*
Love 4 you
-Bente
(Grunnen til at det ikkje står dagens farge og sånn, er pga detter er kje dagens innleg, dette er innleg nr 2 idag, du må se på den innleget nedforbi ;] )

2 kommentarer:

  1. sv; Hei! Jeg har et fly å rekke så dette blir mindre personlig enn det jeg liker å være, ville bare takke for kommentar fra deg på bloggen min! Takknmeligfor at at du er innom! :) Som sakt må rekke et fly så er bare kjapt innom for å hvertfall takke ;D hehe. Planer for helgen?
    Ønsker deg en kjempefin Lørdag!

    SvarSlett
  2. Heeei'a No problem, liker og lese bloggen din, så da er det naturlig og slenge inn ein komentar her òg der :D

    I helgen så skal eg såve hos Hanne også skal eg på Istid3, har kje rokke og sett den enda :P
    Haha, Du skal ut og reise såå,, da få du ha en good tur ;]
    Ha ein fin dag vidare duu og ;D

    SvarSlett