søndag 26. juli 2009

Utfordring ;D

1. post ett bilde av deg selv du ikke er fornøyd med.


Bilde er tatt for ca 2 år siden, og eg har ikkje på meg sminke , da der er antakleg da nermaste du kommer nåken gang til og sjå me uten sminke ;D

2. Post et bilde av deg som du føler du er deg selv.


Her er eg hyper og eg ler og eg kødder meg og Kristin fant nåken briller som eg bare måtte prøva, eg ser kje så bra ut, men da er meg ; D

3. Et bilde av deg fra en tid du savner.


Barnehagen, stoooort savn <'3

4. Et bilde fra en tid du IKKE savner.

Eg va på sykkeltur med skulen, trynte og fekk ei trøa inn i låre, da va omtrent på samme tid som eg trynte og måtte sy onda naso...
5 ett bilde hvor du er sammen en person du er glad i.

Eg og AnnElin , da va enkli bare da førsta bilde eg fant, fordi eg er så glad i så mangen, var det enkelt og finne eit bilde ;D
6. ett bilde som beskriver hvordan du vil ha det hver dag.

Leir, me hadde da suuuuper kjekt, savn på alle folkene <'3
7 ett bilde som du blir trist av å se på.


Meg og Rolf, Daaa'h , Ja mhmh, da er bare så tragisk , blir deprimert av og tenka på da...
8 ett bilde som får deg til å smile .
Haha, Kristin,Lars og meg, eg sku enkli ta bilde av Meg og Kristin på Øya'turen i 7klassen, men siden Lars er så linselus så kom han iveien, (takk og låv) da va vell ca 3 om natto og me såv onda open himmel; D
Eg utfordre DEG til og legga ut 8 bilder og skriva litt om dei! ;D
Love 4 you
-Bente

1 kommentar: