tirsdag 14. juli 2009

Us i måro, 18:20 bussen? : D

Hallo ^^

Her sitter no eg, :]
Igjen, skitt ,,dåke må tru at eg ikkje har nåke og gjer på i livet mitt fordi eg sitter her og skriver masse drit x]
Haha, så tragisk x]
Men, eg bruker faktisk kje så lang tid på og skrive eit innlegg da;]

Hihi, idag har eg vertfall vert på tur med Mert : D
Me tusla inn til Moane og tilbake, me brukte ganske lang tid x]
For kl 14:00 og var heima ca 15:30 haha x] da er liksom (mindre en 5 km)
Men så stoppa me ganske masse då :P
Me sku enkli gå heilt inn til Ternebu, men eg fikk gnagsår, oppå gnagsåre mitt!
Arg-.-
Da gjer vondt!
MenMen, også gikk eg i skinnjakka , hahahahahaha er kje eg smart?
Da va kje suuuper varmt , enkli :o
Men, så er eg litt sjuk og då.. så eg fryser nesten heila tido x]
Mert bare tok på jakko og han bare AOO, er ka da der sykt varmt!?!?!
Eg bare Nei, men så er ho varmare utpå en inni då ;]

JaJA, no sitter eg her .. halveis planlegger bryllupet til meg og Hanne x]
Haha, også prøver eg og få med meg folk på us i måro :D

Woho^^

Us i måro, 18:20 bussen? : D


Fordi eg kjeder meg , MASSE! HaHA x]
Trøkk på bilde, så blir da større ;]
Maaagisk ; D

Dagens farge er Svart, fordi skinnjakko mi er svart (h'
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar