torsdag 9. juli 2009

*snufs* Neida, eg er kje sjuk ;]

Heisann^^

No må eg bare få advare, eg er trøtt og ganske dårleg ;]
Så eg bare skriver litt, fordi eg faktisk har nåke og skrive om :L
Haha :P

Jaja, vertfall :]

I gårsdaens innleg så står det at eg skulle til Husnes med mamma, men, da var liksom bare litt av da eg sku ;]
Vertfall, eg skulle få bank-kort(Endeliiig) men banken sku stenga o.o" Så da blei kje :L
Haha, vertfall, så for eg til Montana :D
Me var der ei stund også sier ;
Montana: Skal me bort på senteret?
Bente: huh,eg har liksom vert der i heile dag, men jaok :D
Montana: Hahaha x]

Eg vettkje koffor da va morsomt,da bare va da ;]
Mhm, så for me vertfall bort til buss-stoppen då, så såg Montana bussen lankt oppe i bakken, så me bestemte oss for og springa(!) bort til den andre buss-stoppen for og sjå om den stoppa der :P
Da gjor han ikkje ,hahahaha, så då sprang(!) me bort der me hadde stått først, så fant me eit speeeil :o
Haha, da va tilogmed FORSTØRRELSE -speil! :o Woooah, dritkult ;]
HaHA, jaja så sto me der og kødda oss litt , så kom Bjørn Ove og nåken andre folk sådå måtte me leka litt(!) normale (a'
HaHa, ellers så for me på bussen også tl Husnes! Wooah!
Så sku me ned på Us for og sjå korti bussen gikk heim (BO og Montana hadde litt problem med og finna da ut, HaHaHaHa*mobbe* )
vertfall, den gikk kl 22:10,såå då skulle me venta på den :D
Då spelte me biljard, da er kos, men eg suger:L
Haha, men eg vant over Bjørn Ove nåken ganger da :D
+ Over Veronika (a'
Hah, eg måtte bare (a'

Off, no begynner eg og bli leeeeei av og skrive -.-"
Jaja, men når kl var 21'ellernåke så fekk me veta at Bjørn Ove skull bli henta kl 22 så me bare satt på med han:D
Og han lærekjørte, haha da va litt funny, eg og Montana holte på og lee, men han var flink daa(y)
Cred til Bjørn Ove :D (Vist det skrivest sånn, vist kje så va da bra alikavell ; D )
Jaja, men når me for heim så begynte me og kjeda oss, MEN, så kom Bjørn Ove ned igjen, og me hadde latterkrampe! Leeenge!
hah, Meir dettaljert , me sloss om ein Gul'golfball :P
HaHaHaHa, me har nåken blåmerke og sår etter da *leeeer*
Gaad, så gøy :P
Men, kl 2 så måtte BjørnOve stikka :P
Så då satt kje eg og Montana oppe så lenge, bre til kl 3 ca, så sto me opp kl 8:D
Haha, me fiksa oss litt og når kl var 11 ellernåke så vokna BjørnOve og :P
Haha, så snakkte me litt i tlf med han :]
Men*dundundun* så dødde telefonen min, og Montana hadde kje LG ladar :o

Såå, då hadde me litt problemer med og få tak i Bo, så meg og Montana bestemte oss for og GÅ(!) til Husnes ;] Haha, eg fekk gnagsåår! Da gjer vondt! AuAuAu!
Men, me fant faktisk BjørnOve der borte då, men me var der kje så lenge, eller ei stund^^
Me satt oppe med bilen og der me sitter når me kje sitter på bilen også var me på¨Torgplassen" altså der med den digra blå krokke tingen :L
Haha, der hadde me på ein måte vannkrig:D
Eg tømte vat'n i nakken på Bjørn Ove (6) HaHa, Men, han tømte i hode på meg etterpå da (a'
HiHi, (a'
Sjit , eg har da kjekt :D
Men, i natt skal eg såva masse, og eg skal bare daffa:D
Bli frisk , eg er blitt litt sjuk , men bare litt feber og vondt i halsen, da er snart vekke:D

Og, planen var at eg sku såva hos HanneI i måro :D
Da hadde vert kos da :D
Får håpa da går bra :]
hihi ^^

Dagens farge er Blå, pga den digra BLÅ krokko på "Torgplassen"
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar