tirsdag 7. juli 2009

Forkjøøølt? :o

Yooooo ;D

No har eg akkurat ståttopp , eg skal lage meg kyllingsuppe til frokost ^^
Men, vertfall.. eg er litt tidleg oppe idag.. eller kl er 12:12 då .. men vertfall Montana rinkte og vekte meg kl 11:30 ca o_o"
Ho lurte på om eg ville vermed til Husnes, eller om eg sku til Husnes snart, haha :P

Vertfall, eg har nesten kej stemma idag :o Eg har vondt i halsen -.-"
Da er derfor eg skal spise suppa ;]
Håper bare at eg ikkje blir forkjølt, då klikker eg ::]
Jaja, men eg SKAL vertfall ut på US idag, eg orke kje å ver heima lenger!
Da er så kjedlig, og eg er aleina heima nesten heile dagen, når eg ikkje er da så bare krangle eg med mamma, så eg er ganske glad ho er på jobb :P
Hehe, snakk om og syta xP

Men, no skal eg spise og fikse meg, og fikse håret og stelle meg ! :D
Eg har kje gadda og stella meg skikkeleg på 3-4 dagar :L

Haha, sjekk ka eg fant :P
Da va litt genialt :D *Link*
Og, denna va ENDO meir genial! :D *Link*

Ok, bare fordi eg kjeder meg så skal eg legge ut bilde av hår og negler :]
Altså meg, liksom sånn eg ser ut idag :P

(Før eg har tupert da , eg hr stritta da litt ;] )
(No er da stritta og tuppert)

(Fremdeles tuppert og stritta)

(Negler med rødt leopard mønster ;] )

Dagens farge er gul, fordi kaninene på den eine videoen var søte og gule^^
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar