søndag 5. juli 2009

Sommer 09, beste nåken gang? Neppe ..

Hallo , idag har eg ikkje så masse og skriva om .. faktisk er da ganske skjeldent at eg har da ..
Livet mitt eg ganske kjedlig "/
Vertfall, kl er 13:33 og eg har vert oppe i ca ein time .. :P
På den eine timen så har eg spist frokost og sett på Tv/vert på msn :]
Så fekk eg veta at Kristin (som tydligvis har eit meir interesant liv en da eg har) skalpå Madonna konsert i sommar : o
Da er uretferdig! Eg og vil!

Men, neida.. eg skal INGENTING , eller eg skal sitta i ein bil i 12 timar opp til trondheim og sjå på leiligheten til bror min, og kjøra i 12 timar heim igjen --,
Å, da besta med da .. jooo da er at det er SAMMTIDIG som Etnemarknaden! Da einaste eg har gleda meg til med denna sommarferien , GAAD!
Da er så jævla stykt, for min del så kan bare skulen begynna igjen.. Så har eg vertfall NÅKE og ta meg til ..

Og ,, ja .. mhm.. eg begynner og bli lei av og lesa -.-"
Eg er enkli kje ein lese person , så når eg plutsli leser 300 sider på 2 dagar så kan da bli litt kjedli, uansett ka bok eg leser --,

Hm.. ja :]

Men, no bare skriver eg masse uinterisant drit, så ja , mhmm,, me blogges ;]


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHGHHHHHHHHH*Skriiiike*
Eg er siiint! (Dåke som kjenner meg vett kossan da kan gå,spess dei som gikk på barneskule med meg)
Jauda, hørr då .. mamma vil ikkje kjøra så eg og Kjersti skal plutslig ikkje på kino, neida .. FLOTT! Så då va eg heima ifra Stord for INGENTING!
Så då skal eg INGENTING idag .. SÅ JÆVLA TYPISK !
Jauda, og ikkje gadda be meg bli med på nåke, fordi eg GADDA IKKJE !
Eg skal sitta her og sjå på tv og ver SUR i heila forbanna dag!

Tredje gangen eg blogger idag ..
No er eg ikkje så hysterisk så da eg var ista ;P
Men, eg er fremdeles ganske sint/sur/ensom/humørsjuk x]
Ellers så har eg fonne ut at da ikkje har gått heilt opp for meg at eg skal begynna i 9'ene klasse :o
Da er liksom , wræææ, eg skal snart konfirmera meg og så begynner eg i 10'ende så er da eksamen og mangen av vennene og folk i klassen kommer til og flytte vekk!
Eg har bestemt meg for og ikkje flytta vekk , pga pengene .. Eg vill ha minst muleg studielån"/
Eg skal liksom gå 8 år på skule , etter 10'ene klasse : o
Men, vertfall, eg er kje klar til og begynne i 9'ende, liksom, då er du stor.. eg er liten !
EG ER LIIIITEN! Eg har fremdeles yndlings-bamsen min i sengo og eg har liksom Postman-pat sengetøy.. Men, samtidig så bruker eg sminke og farge håret og er ute med venner og prøve og ver ansvarlig.
Eg føler meg så lost .. Hjelp meg?
Eg vil enkli bare stikka av , rømma .. forsvinna frå alt!
Men, da kan eg ikkje .. Då får eg ikkje utretta nåkenting :o

Vertfall eg har nåken ting eg skal gjer før eg dør ...
Feks. Eg skal hanglida/paraglida og eg skal fullføra utdanning som Advokat / eg skal vera Juss student. ++

Dagens farge er Rosa, fordi eg akkurat fant igjen peike-pinne greio til telefonen min :L
Love 4 you
-Bente

2 kommentarer:

  1. hei bente!!! digga bloggen din :D
    DUE NO DEN PENASTE JENTA MI!!!!! gla i deg ;)
    ha ein kjemmpe sommar n_n
    klemmzzzzz tamiris :*

    SvarSlett
  2. Heii'a Tamiris ;*
    Så bra du likte bloggen min :D
    Glad ii deg og <3
    Kleeem <3

    SvarSlett