onsdag 8. juli 2009

Trøtt og hyper? x]

Hallo:D
Idag , eller idag har eg kje gjort ein drit, eller vist du tar med IDAG som etter kl 00:00 så har eg lest ei heil bok (Kjærlighetsgata) også har eg sotte og sett i taket , og fonne ut at eg savner nåken og vera forelska i :o

Eller, eg liker liksom ein, men eg er 99.12 % sikker på at han kje liker meg :L *ler*

(Kje vistsi og spør kem det er , eg kommer kje til og sei det ;] )

Vertfall, ca kl 3 i natt så fant eg ut at eg har INGEN så eg kan sitta oppe heila natto med, ingen eg kan snakka med, ingen og senda 1000 natta meldinger til , ingen og vekka grytidleg på morgenen, ingen og bli vekt av grytidleg på morgonen:L , ingen og savna 2 min etter sist eg såg han/snakka med han, Da er litt kjedlig ?

Menmen, me får no bare sjå ka som skjer.. ;]
Ellers så har eg ikkje såve i natt, og eg er ikkje trøtt :D
Eller, kroppen er trøtt, men håve er hyper/våken ;D
Haha, eg føler meg forferdlig faktisk :P
Ellers så har eg ikkje stemma idag :o
Eller, eg har LITT, men da er bare LITT , og eg hørrest ut så ein 70'åring så har kols :L

(Bare fordi eg har laga da , og fordi da paste liksom inn?)
Kossen skrivest paste? Passet, paste? HaHa, eg er dårleg på da der :P
JaJa, nei nei, eg har logge i heile natt og hat dårleg samvitighet,pga Bjørn Ove..
Vertfall igår så var me(Lars,Marthine,Marianne,Maria,Montana,Erling,Lars og Bjørn Ove) på US også skulle Bjørn ove ha kritt(sånn blå så me har på køllene når me spiller biljard) i tryne på meg ..
Joda, så.. hehe.. jah x]
Han holdt meg og eg vrei meg ut og klorte og sparka, haha stakkar :P
Men, han hadde godt av da, da va jo han så holdt meg, eg måtte bare forsvara meg (a'
(Va vertfall da Erling sa, men han sa jo at da va sommar og dåå.. åsså gikk han rontom i sjårts og t-skjorte:L )
JaJa, no skal eg sminke meg, så skal eg kansje ut på Husnes med mamma x]
(Nei eg liker kje og ver på Husnes med mamma, men hallo koffor kje ;] da er kje åå gale heller :P )
Dagens farge er rø, fordi Bjørn ove ble heilt på armen etter eg hadde klort han (a'
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar