onsdag 15. juli 2009

Sminke?

Hallo :]

Nå er kl 13:29 nyaktig :]
Og eg prøver desperat og finna ein sang og hørra på, eg blir gal når da er stille :L
HaHa, joda.. eg fant "Candyman - Christina Aguilera" *Link*
Eg er sååå lei av den -..- x]
Eg og Marthine hørte på den 10000 ganger i forfjor? eller fjor? Vartfall, når eg gikk i 7klasse :L
Haha:P
Onei,. då hørte me på .. Tomorrow så ho derre.. derre.. åååårh! den sangen her vertfall *Link*
EG FANT HAN! "Amy Diamond - Tomorrow" *Link* Aw.. den vekker minner altså Haha :')

Jaja, men eg sku enkli skriva om sminke x]
Haha, så då bare legger eg ut nåken bilder så skriver eg onda dei , fordi då blir da så masse meir interesant ; D


Her har eg på meg Maskara og dippliner..
Her har eg bare maskara, men eg har ikkje fjerna da eg sølte, bare fordi du skal få sjå kor masse eg søle :L
(Trøkk på bildene, då blir dei større ; D )
Vertfall, i sommar sku eg bruka mindre sminke , da funka NESTEN, fordi eg bruker MEIR maskara en eg gjor før , og eg brukte eyeliner istadenfor dippliner, men eg brukte og pudder,solpudder,lipgloss og øyenskygge :P
Da va litt uoversiktlig :P
Før:
Maskara
Pudder
Sol-pudder
Øyenskygge
Eyeliner/Dippliner (etter ka egfølte for)
Lipgloss
No:
Maskara (Meir en eg brukte før)
Dippliner(Meir en eg brukte før)
Pudder(Når eg skal ut)
Så liksom, eg bruker ferre ting , men, meir av da eg bruker x]
Så da såg meir "naturlig" ut før.. ;o
Så eg vettkje heilt ka eg skal gjer?
EG føler meg ikkje så bra når eg går med mindre sminke en da eg gjer, så.. hm..
Vertfall kje no når eg kje bruker øyenskygge!
Da er super uvant!
Haha, eg er teit, bli vant med da ;D
Ellers så skal eg og stritte håret no :]
Hør på disse 2 imens du ;]
Og .. "Brokensyde-Kandyland" *Link*
Beklager vist linkane er monga, eg har nemlig lasta ned alle sangane :L
Haha, så eg finner di bare på Youtube så du kan hørra dei ;; D
Men, vist dei er monga, så veit du vertfall ka dei heiter :D
Dagens farge er Svart og blå, og Kvit og Rosa, fordi eg fant armbondene mine igjen :D
Love 4 you
-Bente
"Bullet For My Valentine - Tears Dont Fall" *Link*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar