fredag 3. juli 2009

Dilemma? : o

Hallo :D



Idag har det vert ein ganske avslappande dag enkli :D
Eller, pappa vekte meg kl 12:10 ca også sto eg opp og lagde/spiste nudler og bare såg på tv osv til kl 13:15 ca.
Då kom pappa og spurte om eg kunne vermed og leka dreng :D
Dreng= Gjetar, Vikar-bonde, Avløysar-bonde, Ein som hjelper til med dyrene ;]

Eg hadde enkli kje så lyst fordi eg ikkje hadde på meg sminke eller greid håret og viste at eg ikkje fekk meir en 3 min på og fiksa/kle på meg / komma meg ut i bilen, men eg sa ja alikavell :]
Så, da som hadde skjedd var at ku'ene hadde fåre over på feil sida av gjerdet så me måtte jaga dei innpå vår eigendom:P Hørrest enkelt ut? Vell, da er da IKKJE!
Prøv og få ei KU på ca 300 kg til og fløtta på seg når det er 30*c og det er 60*vinkel med bakke ..
Ehh.. IKKJE ENKELT!


Jaja, når me endeleg hadde fått dei over gjerdet og inn gjennom porten så for me ned til bilden igjen :] Så for me heim og spiste IIIS <3 Da va syyyyykt nam :D Jaja, så leste eg litt i bibelen (Jon 1.1-1.55 ;] ) Også når mamma og kjersti kom heim så grilla me :D <3

Åsså, for ca 2-4 månadar siden så va eg og Kjersti og Mamma og handla på stord.. der fant eg meg ein genser, så var gjennomsiktig, han va ganske kul, men kosta 299kr så eg fekk han ikkje, men idag va han på salg så Kjersti kjøpte han til meg :D <3 Weeey :D Eg har enkli litt dårleg sanvitighet :o

JaJa, Dilemmaet er vertfall at : Eg skal på kino på Søndag, men Åshild,Elin,Johanne,David,JørnSteinar,Maria og nåken til tror eg ? skal vertfall på kino på Stord, og eg vil vermed dei!
MEN, Kjersti har spurt meg om eg ville ver med og sjå samme filmen på Søndag, på Husnes O.o" Og, eg kan bare sei ja til ein av delene :o
Ka skal eg gjeer? Liksom, eg har lyst på Stord fordi der er Brandøy-folkene sant .. men eg vil med Kjersti òg fordi eg har liksom ikkje gjort nåke ilag med ho på DRITLENGE !

Attpåtil :
Hanne <3
Ka , istid?
Bente ;* sier (22:17):
mhm
har d sett den?

Hanne <3

Vermed meg og sjå den på onsdag?

:o Hjeeelp liksom x]
Jaja, me får bare sjå :P

Bare for og sjifte tema *DUNDUNDUN* så har HanneI laga ny blogg ;]
*Link*
Og der fant eg bilde av meg ! :o
Oneeei, ikkje da finaste bilde for og sei da sånn,, men men driit i :D
Her er da :



Dagens farge er Gul, fordi bibelen min er gul ;]
Love 4 you
-Bente



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar