mandag 29. juni 2009

Brandøy <3

Heiia^^

No har eg kommet heim ifra Brandøy, og eg har dysja + spist middag ;:D
Jaok, eg må bare fortella om Brandøy, da va suuuper kjekt :D <3
Me for igjennom tunellen og innpå båten :D
Da va Elin sin far som kjørte :D
Når me kom innpå ferjo så parkerte me bagasjen også gikk me ned i kiosken og snooopa :D <3 x]
Etterpå så for me opp på dekk, heilt opp ! ;D
Da va litt kjekt :D
Me snakka og hadde da funny :D
Så kom me fram til Utbjoa, der kom Marit og henta oss :D
Me for til Brandøy og valgde rom, me bodde på rom 18 :D<3
Der bodde Bente, ELin, Åshild , Johanne og SivHanne :D
Haha, da va litt trangt, og etter ei stund lokta da driiit!
Pga, all parfymen og hårsprayen og våte badekler , osv x]
Hahahahahhahahahahaha ;P
Ellers så for me ut på ei øy :D
Der såv me , da va ganske masse mygg,., men me greide oss fiint :D
Me grilla og sang og lekte nåken lekar :D
Me la oss ca kl 3, vertfall, nett etter fuglane hadde begynna og kvitra :L
Haha, så såv me ei stund før da kom masse sauar og vekte oss :L
Hahaha*ler*
Jaja, me greide oss fint :D
Så har me bada :D Og kjørt båt, og nåken sto på vannski/kjørte tube x]
Også padla me kano :D
Også kom da masse folk og VELTA kanoen til meg og Johanne :L
Haha, eg fekk masse blåmerker :L
Eg har 47 sår/blåmerker no x]

Ellers så var me med David og JørnSteinar ei stund :D me spilte vollyball med fotball :L
Haha, joda, da virka, nesten vertfall :P
Seinare så prøvde me og snika oss ut x]
Haha, men me fekk ikkje låv og gå på besøk til kvarandre, så eg og Elin pønska ut ein plan (6)

Vakten : Ka skal dåke?
Bente: Me skal bare inn til David og dei, han har mobilen min (Enkli hadde eg han i bh-en )
Vakten : Ja, ver raske då
Bente: Jada;]
*går inn*
Bente: Heeei, skal du vermed ut?
David: Jaa!
Bente: Vist nåken spørre så hadde du mobilen min, da va derfor me for inn her ;]
David: Jada, seff ;D
*gå ut og forbi vakten (a)*
Haha, x]
Men, me kom oss ikkje ut dåå :[
Da kom ein anna vakt og sa me ikkje fekk låååv :[

MenMen, da va kos uansett :D
Så fekk me nommerene til masse folk , så me snakker med :D
Så satt me med David(eller enkli satt David med oss) og spise frokost :D
Da va kosli^^

Men, no går eg :]

Dagens farge er yndlingsfargen diin ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar