søndag 26. juli 2009

Kjærlighet .. <'3

Heisann, detta er det tredje innlegget mitt idag, men eg tenkte eg sku skriva litt om kjærlighet.. og kossan eg ser på da..





(Meg og deg?)

Eg er bare fjorten år og burde kje ha peiling på detta, og da har eg kje heller..
men eg vil at DU skal forstå ka ein (nesten) normal fjortenåring tenker om da.. ok kansje er eg den einaste så tenker på da på den måten eg gjer, men såfall så veit du ka eg tenker om da ;]

Kjærlighet er liksom nåke nesten uoppnåelig, fordi , kjærlighet er når to personar (uavhengig om da er jentajenta guttgutt eller jentagutt) virkeleg kan dela heila livet sitt med. Nåken dei stoler på heilt fulstendig og så må da selfølgelig ver gjensidig. Trur du liksom at du som er 14- kommer til og ha den kjeresten du har no resten av livet? Beklager, men da trur ikkje eg..

Eg føler at ingen så er 14- kommer til og dela livet sitt med den personen dei er sammen med, uansett. Eg seier dermed ikkje at alle bare kan slå opp og drita i da..
Fordi, eg trur da er vikrig og veta ka da og vera forelska er .. for du lere somsakt av dine egne feil , og eg trur me har godt av mislykka forhold. Til slutt altså, fordi eg veit kor vanskli da kan ver! Fordi da er så mangen så går bort til ein (nesten) random person og seier "Eg elsker deg" Da er liksom dei sterkaste ordene nåken gang, og spesielt innen kjærligheten,,
Okai, bare for og nemna da, noo føler eg meg teit sitter liksom her og skrive ivei om nåke eg enkli kje ana ein drit om.. off.. Men
Poenge mitt er at da er mangen som kje meiner da dei seier, eller veit ka da innebære, og ikkje tror eg at eg veit da heller..
Men, nåke eg trur da er nåke du kje skal sei med ein gang, da er nåke du burde venta med..!

Og eg trur at du ikkje veit korti du går fra forelska til kjærlighet, fordi da er liksom , kjærlighet er når du ikkje stopper og vera forelska, når du kjenner alle uvanene til ein person, når du kan snakka med den personen om alt, når du kan gå hand i hand med den personen, når alle veit at den personen er sammen med deg, når dåke kan gå og visa fram kvarandre, når dåke kan gjer ka dåke vil i nærver av kvarandre!
Når du kan bare ligga og kosa i evighetar, be den personen på filmkveld uten og ha fiksa deg (Gjelder både sminke og hår'gele)..
Og når du ikkje kan tenka deg eit liv uten den personen!

Men, hey.. og væra forelska er kje så gale da heller ;D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar